עכשיו בישראל: ברס אלקטרה משיקה את ה-Xperia Neo V בסלקום

ברס אלקטרה, נציגת סוני אריקסון בישראל, משיקה את סמארטפון ה-Xperia Neo V ברשת סלקום. ה-Neo V הינו מכשיר שוק ביניים מתקדם, שהוכרז באוגוסט שנה שעברה, הכולל מפרט איכותי שבהחלט מעשיר את היצע המכשירים ברמה זו בישראל. ה-Xperia Neo V מצטרף ל-Xperia ARC S וסמארטפון הוולקמן הראשון שהושקו בשבועות האחרונים בישראל. נוכחות גבוה מאוד לסוני אריקסון בזירה המקומית של ספקיות הסלולר.

ה-SE Xperia Neo V מצוייד במפרט הכולל מעבד 1Ghz חד-ליבה, מסך 3.7 אינץ’ ברזולוצייה של 854X480, זיכרון פנימי 512MB RAM, מצלמה 5 מגה-פיקסל עם פלאש LED וצילום וידאו באיכות HD 720P ב-30 פריימים לשנייה, מצלמה קדמית VGA, חריץ הרחבה מסוג MicroSD, חיבור HDMI מובנה ועוד. מערכת ההפעלה אותה מריץ המכשיר הינה אנדרואיד 2.3.4, אך אל דאגה, סוני אריקסון כבר אישרו כי הוא יקבל שדרוג לאנדרואיד 4.0 ICS. ה-Neo V מגיע עם כמה תוספות מעניינות למערכת ההפעלה כמו ממשק ה-TimeScape המציג מידע משולב על אנשי הקשר שלכם מהמכשיר והרשתות החברתיות ואפליקציית ה-Panorama Sweep 3D לצילום פנורמי בתלת-ממד.

אלי מצביץ’, מנהל הפעילות של ברס אלקטרה, נציגת סוני אריקסון בישראל, מסר כי:

“אנו שמחים להציג את ה- neo V, סמארטפון נוסף מסדרת XPERIA של סוני אריקסון, ובכך להמשיך ולספק לצרכן הישראלי את נבחרת הסמארטפונים הגדולה והמגוונת ביותר, בה כל אחד יכול למצוא את המכשיר המתאים ביותר עבורו”.

ה-Sony Ericsson Xperia Neo V יהיה זמין ברשת סלקום מיום שלישי הקרוב (10.1) ובהמשך ברשתות נוספות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים