דיווח נוסף: זה המחיר והמפרט המלא של סדרת ה-Xiaomi 13T

Redmi K60 Ultra (תמונה: Xiaomi) Redmi K60 Ultra (תמונה: Xiaomi)

בזמן שאנחנו ממשיכים להתקרב למועד ההכרזה הצפוי על סדרת ה-Xiaomi 13T ב-1 בספטמבר, דיווח מפורט מגיע לפני כן וחושף את כל הפרטים אודות הסדרה, החל מהמפרט ועד למחיר. למעשה, כבר סיקרנו בעבר דיווח שכזה, עם מעט פחות פרטים ומידע מעט שונה והפרטים החדשים דומים לאלו שראינו עבור דגם ה-Redmi K60 האחרון שהשיקה שיאומי בסין.

על פי הדיווח, הסדרה תכלול את ה-Xiaomi 13T ואת ה-Xiaomi 13T Pro, בזמן שהשניים לא יהיו יותר מידי שונים האחד מן השני מלבד נפח האחסון, זיכרון העבודה ומערכת השבבים, כך שחלקים כמו מערך הצילום, התצוגה, הסוללה, המבנה ושאר המפרט נותרו זהים.

ההבדלים

בעוד שה-Xiaomi 13T ישתמש במערכת השבבים Dimensity 8200-Ultra מבית MediaTek, ה-Xiaomi 13T Pro ישתמש במערכת השבבים Dimensity 9200 Plus. שתי מערכות השבבים מיוצרות בתהליך 4 ננו-מטר, אך האחרונה כוללת גם ליבה מרכזית חזקה מסוג Cortex-X3 בתדר ריצה מירבי של 3.35 גיגה-הרץ.

הדיווח מספר גם על שוני בנפחי האחסון וזכרונות העבודה, בשעה שהדגם הבסיסי יגיע בתצורה שכוללת 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-256 גיגה-בייט של נפח אחסון, בזמן שדגם הפרו יציע 1 טרה-בייט של נפח אחסון ו-16 גיגה-בייט של זיכרון עבודה. עם זאת, כן נרצה לשער ששיאומי תציע גרסאות עם פחות נפח אחסון לדגם הפרו, מאחר ולא כולנו צריכים 1 טרה-בייט.

שאר המפרט

שני המכשירים יציעו מסך בגודל 6.67 אינץ׳ בחלקם הקדמי, עם פאנל מסוג CrystalRes AMOLED, ברזולוציית 1.5K ובפריסה של 2712 על 1220 פיקסלים. קצב הרענון של התצוגה יכול לנוע בין 30 ל-144 הרץ, עם צפיפות המסתכמת ב-446 פיקסלים לאינץ׳ ובהירות מירבית שמסוגלת להגיע עד ל-2600 ניטים (Nits).

מערך הצילום האחורי ממותג בשיתוף Leica ומורכב מחיישן ראשי (IMX707) ברזולוציית 50 מגה פיקסל, עם ייצוב אופטי מובנה (OIS), מפתח צמצם f/1.9 ועדשה שעשויה מ-7 חלקים (7P).

החיישן המשני מציע רזולוציה זהה, כשזה מאפשר ביצוע של זום אופטי עד פי 2, עם מפתח צמצם f/1.9 ועדשה שעשויה מ-5 חלקים. החיישן השלישי והאחרון מאחור מגיע ברזולוציה של 12 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2 ואפשרות לצילום בזווית סופר-רחבה. מלפנים, חובבי הסלפי ימצאו חיישן ברזולוציית 20 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.2 וגודל פיקסלים של 0.8 מיקרו-מטר במצבו הטבעי.

הסוללה המניעה את המערך כולו מציעה קיבולת של 5000 מיליאמפר/שעה, עם תמיכה בטעינה בהספק של 120 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C בטכנולוגיית ה-HyperCharge של שיאומי.

שאר המאפיינים של השניים כוללים תמיכה ב-Wi-Fi 7, Bluetooth 5.4, NFC, כניסה לזוג כרטיסי SIM, סורק טביעות אצבע, עמידות בפני מים ואבק בתקן IP68 ואת מערכת ההפעלה אנדרואיד 13 מאחורי הקלעים.

זמינות ומחירים

כאמור בתחילה, הסדרה צפויה להיחשף באופן מלא ב-1 בספטמבר, אך עד שנגיע לשם, נוכל לציין ששני הדגמים צפויים להגיע בצבעים שחור וכחול, כשמחירו של הדגם הבסיסי יעמוד על כ-649 אירו, ומחירו של דגם הפרו יסתכם בכ-999 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים