הוכרזו: זוג טאבלטים חדשים מבית לנובו – אחד עם Tegra 3 במהירות 1.7Ghz והשני עם מקלדת אופציונלית

הרבה זמן אנו שומעים שלנובו בדרכה להכנס לשוק הסמארטפונים והטאבלטים במלוא המרץ, ורבים מצפים בקוצר רוח לראות את התוצרים של יצרנית מחשבים מצוינת זו. לנובו הכריזה רגע לפני פתיחת CES 2012 באופן רשמי על זוג טאבלטים: טאבלט הדגל של החברה יהיה ה-Lenovo IdeaTab K2 המצוייד בפלטפורמת ה-Tegra 3 ומסך HD 1080P; לצידו הוכרז טאבלט ה-IdeaTab S2 עם מקלדת אופציונלית. בעבר לנובו הציגה לנו מחשב שמתנתק והופך לטאבלט ומערכת ההפעלה שלו הייתה Windows 7. כעת זו הפעם הראשונה שהחברה עושה את הכיוון ההפוך – טאבלט שהופך לנטבוק, אך גולת הכותרת היא ללא ספק מערכת ההפעלה של המכשיר אנדרואיד 4.0 ICS.

את טאבלט ה-IdeaTab K2 ראינו לראשונה בתמונות מודלפות לפני כחודש וחצי ופרטים מלאים אודותיו לנובו לא חשפה. הוא יהיה מבוסס פלטפורמת ה-Tegra 3 מבית NVIDIA עם מעבד מרובע-ליבה במהירות 1.7Ghz ומפרטו כולל מסך עם פאנל IPS ברזולוציית Full HD 1080P, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED, סורק טביעות אצבע שיכול לשמש גם כעכבר, אפשרות להכנסת כרטיס SIM, חיבור USB 2.0 וחיבור Mini-HDMI. מערכת ההפעלה אותה מריץ ה-K2 הינה אנדרואיד 4.0 ICS.

ה-Lenovo ideaTab S2 10 מריץ את מערכת הפעלה אנדרואיד 4.0 שעליה מולבש ממשק ייחודי של לנובו המכונה Mondrian UI. הטאבלט אמור להיות מתחרה ל-Asus Transformer עם קונספט די דומה, המאפשר לחבר אותו למקלדת פיזית הנרכשת בנפרד. אופציונלית. המכשיר דקיק וקל ולנובו טוענת כי ביחד עם המקלדת הוא מספיק כ-20 שעות עבודה, נתון מרשים לכל הדעות. ה-IdeaTab S2 מצוייד בפלטפורמת ה-Snapdragon S4 עם מעבד כפול ליבה 1.5Ghz ומפרטו כולל מסך 10 אינץ’ ברזולוצייה של 1280X720, זיכרון פנימי 1GB DDR2, זיכרון מובנה של עד 64GB מסוג SSD, מצלמה 5 מגה-פיקסל אחורית, מצלמה 1.3 מגה-פיקסל קדמית, קישורית דור 3, וחיבור Micro-HDMI. המקלדת תוסיף לו משטח עכבד עם תמיכה במולטי-טאץ’ וחיבור USB 2.0.

שני הטאבלטים יושקו תחילה בשוק הסיני ובמדינות נוספות בהמשך, מעניין אם בכלל צריך לדבר על ישראל. המחיר של שניהם לא פורסם, לנו נשאר לקוות שהמחיר יהיה הגיוני ולא מופקע, וכמובן שהגעתם לשווקי העולם תהיה מהירה.

רוצה לראות את כל מה שחדש מתערוכת CES 2012 בלאס וגס? לחץ כאן!

(תמונה: Engadget)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים