טסלה מציגה את הגרסה החדשה למודל 3 הפופולרית

Tesla Model 3 גרסת 2023 (מקור טסלה) Tesla Model 3 גרסת 2023 (מקור טסלה)

חברת טסלה (Tesla) חשפה ביום שישי האחרון (1.9) את הגרסה החדשה של ה-Tesla Model 3, הרכב החשמלי הפופולרי של החברה, שעבר מתיחת פנים מבחוץ ומבפנים עם החלפה של כ~50% מהחלקים שהופיעו בגרסה המקורית.

הוא מגיע ב-2 אפשרויות צבע חדשות, כולל מסך 8 אינץ’ לנוסעים מאחור, טווח משופר ועוד הרבה שיפורים נוספים.

הכירו את טסלה 3 החדשה

הגרסה המחודשת של טסלה מודל 3 מחליפה את הדגם המקורי והפופולרי של החברה שהוצג לפני כ~7 שנים, ובעוד שהדגם החדש מתבסס על אותה השלדה, מדובר על אוסף שינויים גדול במיוחד הכולל מתיחת פנים לעיצוב החיצוני של הרכב, שמקבל גם שתי אפשרויות צבע חדשות: אדום (Ultra Red) ואפור (Stealth Grey).

בין השינויים החיצוניים הגדולים ביותר הם העיצוב האירודינמי המשופר, שכולל בין השאר פגוש ופנסים קדמיים המגיעים בעיצוב צר ועדכני יותר, פגוש אחורי מעודכן עם פנסים אחוריים בעיצוב אחיד ולא מפוצל, בניגוד לגרסה המקורית, יחד עם שינויים פחות בולטים, בהם הגדלה של תא המטען האחורי מ-561 ליטר ל-594 והחלפת הלוגו בחלקו האחורי של הדגם בכיתוב שם החברה TESLA.

העיצוב המעודכן הוריד את מקדם הגרר של המכונית ל-0.22, נתון שמאפשר לטסלה לשפר את טווח הנסיעה מ-491 ק”מ בדגם הרגיל ל-513 ק”מ ומ-602 ק”מ בדגם טווח ארוך ל-629 ק”מ, זאת מבלי שהחברה שינתה את קיבולת הסוללות או המנוע בדגם המעודכן.

Tesla Model 3 גרסת 2023 (מקור טסלה)
Tesla Model 3 גרסת 2023 (מקור טסלה)

שינויים גם מבפנים

סט השינויים הגדול ביותר במודל 3 החדש מגיע בתוך הרכב, שעבר רענון הכולל בין השאר שיפור בבידוד הרעשים של הרחב, הגה מעודכן שכולל פקדים כמו איתות אורות ועוד, וקונסולה מרכזית חדשה שכוללת לצד מסך ה-15.4 אינץ’ יותר מקום לאחסון, 2 נקודות טעינה אלחוטיות למכשירים סלולריים וחיבור USB-C לטעינת מכשירים בהספק של 65W.

טסלה החליפה את עיצוב המושבים האחוריים ברכב כדי שיהיו נוחים יותר, כאשר מלבד מסך ה-15.4 אינץ’ הקדמי, ניתן למצוא בדגם החדש מסך 8 אינץ’ נוסף המיועד לנוסעים מאחור, יחד עם מערך שמע משודרג הכולל עד 17 רמקוליםף לעומת 14 בגרסה הקודמת.

תא נהג (מקור טסלה)
תא נהג (מקור טסלה)

זמינות ומחירים: טסלה 3, דגם 2023

הגרסה המחודשת של הטסלה מודל 3 זמינה להזמנה מוקדמת בישראל במחיר של החל מ-205,630 ש”ח לגרסה הבסיסית והחל מ-242,767 ש”ח לגרסת הטווח הארוך, עליית מחיר של כ~13,700 וכ~3,700 ש”ח, בהתאמה, לעומת הגרסה הקודמת של המודל 3.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים