ברי לארסון כובשת את הטלוויזיה בטריילר לסדרה חדשה של אפל

מתוך “שיעורים בכימיה” (באדיבות +Apple TV)

ברי לארסון עומדת לכבוש את המסך הגדול בסרט ההמשך של “קפטן מארוול” בנובמבר, אך עוד קודם לכן תגיע למסך הטלוויזיה כגיבורה מסוג אחר, מבלי לעזוב את כדור הארץ.

אפל tv פלוס חושפת טריילר לסדרה החדשה “שיעורים בכימיה” (Lessons in Chemistry) בה תגלם מדענית שהופכת לאישיות טלוויזיונית שמשנה את ההיסטוריה.

הסדרה עוקבת אחר אליזבת זוט (לארסון), מדענית שנאלצת לתמרן בעולם הפטריאכלי ששולט בתחום בשנות ה-50. חלומותיה להיות מדענית בעלת קריירה ארוכת שנים מתנפצים כאשר היא מפוטרת מעבודה במעבדה. אך אליזבת לא מוותרת בקלות ומוצאת ג’וב חדש – בטלוויזיה.

המדענית מתחילה להנחות תוכנית בישול, דרכה היא מוצאת כיצד ללמד את עקרות הבית הצופות בה גם כימיה ומדע, חלק לא מבוטל מאומנות הבישול.

מתוך
מתוך “שיעורים בכימיה” (באדיבות +Apple TV)

בטריילר מנסה אליזבת לבנות את התוכנית ולהוכיח שלנשים יש הרבה יותר להציע מאשר לעמוד במטבח. בעוד היא ממשיכה להאבק בגברים המזלזלים בה ובבנות מינה, אליזבת מגלה שעם תוכנית הטלוויזיה מגיע כח להשפיע גם על נושאים פוליטיים ואולי לדרבן נשים כמוה להוביל שינוי.

הסדרה מבוססת על ספר באותה השם מאת בוני גרמוס, אותה עיבד לטלוויזיה לי אייזנברג. התסריטאי בלט בשנה האחרונה עקב הלהיט המפתיע שיצר- “Jury Duty”, סדרה קטנה ומומלצת במיוחד של רשת אמזון Freevee אשר זייפה משפט בו מושבע אחד היה אדם אמיתי וכל השאר שחקנים, בסגנון הסרט “המופע של טרומן”. הסדרה הקטנה ניצבה כאחת הנצפות ביותר באמזון, וזכתה להמון אהבה ואף מועמדות לפרס האמי כקומדיה הטובה ביותר.

ב”שיעורים בכימיה” תחזור לארסון לטלוויזיה אחרי היעדרות של יותר מעשר שנים, מאז ההסתיימה הסדרה בה פרצה, “טרה” (United States of Tara). השנה תופיע לרסון גם בסדרה נוספת, כאשר תתרום את קולה לגרסת האנימה של “סקוט פילגרים נגד העולם” בנטפליקס.

שני הפרקים הראשונים של “שיעורים בכימיה” יעלו באפל tv פלוס ב-13 באוקטובר. לאחר מכן תשודר בשידור שבועי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים