גוגל מציגה: חיפוש בחיים האישיים באמצעות גוגל פלוס

חיפוש בגוגל התמקד מאז ומתמיד במציאת התוצאות הטובות ביותר עבורכם“, כך כתבה החברה בבלוג הרשמי שלה ובאמת אין ספק בכך – גוגל מספקת את אחד ממנועי החיפוש הטובים ביותר למידע באינטרנט. הבעיה היא שלפעמים התוצאות הטובות ביותר עבורנו הן דווקא מידע אישי שקשור לחיינו הפרטיים ואת המידע הזה מנוע חיפוש פשוט לא יכול למצוא. כדי לפתור את הבעיה הזו השיקה גוגל את הרשת החברתית גוגל+, וכמו שמרמז שמה – תפקידה להוות תוספת לגוגל ולהפוך אותה לרלוונטית יותר. במהלך החודשים האחרונים גוגל+ שולבה ביותר ויותר מוצרים של החברה וכעת, כפי שמודיעה החברה בבלוג הרשמי שלה, גוגל+ תשולב גם במנוע החיפוש עצמו ותשפיע באופן ישיר ומשמעותי על תוצאות החיפוש בגוגל – “חיפוש , פלוס העולם שלך”.

מנוע החיפוש של גוגל, באחד השינויים הגדולים ביותר שעבר מאז הקמתו, ילמד כעת לדרג ולהבין לא רק תוכן אלא גם אנשים וקשרים ביניהם. המשמעות היא שמנוע החיפוש מצד אחד לא יציג מידע יבש מהאינטרנט ומצד שני לא יציג כל דבר שהחברים שלכם יפרסמו, הוא ינסה לשלב ולהציג את המידע הרלוונטי ביותר משני הצדדים.

אז אתם בטח שואלים את עצמכם, מה בפועל ישתנה בתוצאות החיפוש?

תוצאות אישיות – תמונות וסטטוסים של אנשים שנמצאים במעגלים שלכם יופיעו בתוצאות החיפוש, כך שאם אתם מחפשים “הודו” למשל תראו גם תמונות שהחברים שלכם צילמו שם.

פרופילים בחיפוש – הרבה מהחיפושים בגוגל הם בעצם שמות של אנשים, כעת גוגל תפנה את אותם החיפושים גם דרך ההשלמה האוטומטית וגם דרך תוצאות החיפוש לפרופיל הגוגל+ של אותו אדם ואף תאפשר להוסיף אותו למעגלים באופן מידי.

אנשים שקשורים לנושא – במקרה בו אתם מחפשים נושא מסוים, “מוסיקה” או “ספורט” למשל, תציג גוגל לצד החיפוש אנשים או עמודים (מגוגל+ כמובן) שקשורים לאותו הנושא וכותבים עליו לעיתים קרובות.

החיפוש החברתי יופיע כבר בימים הקרובים במנוע החיפוש. עם זאת חלקכם בוודאי לא מרוצים מרשימת השינויים הנ”ל, אחרי הכל לא כולם רוצים “ללכלכך” את תוצאות החיפוש שלהם בכל מיני סטטוסים של חברים, או בפרופילים של אנשים שהם לא מכירים. למרבה המזל גוגל הכניס למנוע החיפוש כפתור חדש שיאפשר לעבור בין החיפוש החברתי לבין החיפוש הישן והטוב בהתאם למדיניות החברה – “Don’t Be Evil”.

גוגל משקיעה מאמצים בגוגל+ ובמימד החברתי של החיפוש בגוגל, השקעה זו בעצם מציגה את מטרתה של גוגל. גוגל שואפת להיות מנוע החיפוש היחידי והאולטימטיבי שלכם: לאינטרנט, לאימייל, לתמונות, למוסיקה, לוידאו, למסמכים וכעת גם לחיים האישיים. האם זה טוב או רע? אתם תחליטו.

בהזדמנות זו אנחנו מזמינים אתכם להוסיף את גאדג’טי למעגלים שלכם בגוגל+: גאדג’טי בגוגל+


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים