גאדג’טי מסקר: CMF Buds Pro – אוזניות מפתיעות בפחות מ-250 ש”ח

אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי) אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)

אחד מהמוצרים הראשונים של המותג המוזל CMF מבית Nothing נחת לאחרונה בישראל והגיע לשולחן של גאדג’טי לבדיקה. אוזניות ה-CMF Buds Pro מוצעות במחיר של כ-240 ש”ח בישראל, כשעל הנייר הן מציעות סינון רעשים, חיי סוללה ארוכים ודגש גדול על באסים.

מותג CMF by Nothing הוצג לראשונה באוגוסט האחרון במטרה להתמקד במוצרים בעלי תג מחיר נגיש יותר אל מול המוצרים של חברת Nothing, כאשר ראשי התיבות של המותג מתייחסות ל-“עיצוב, חומר וגימור” (Color, Material, and Finish).

ה-Buds Pro זמינות במגוון של שלושה צבעים: לבן, כתום ושחור, האחרון בהם הגיע אלינו לבדיקה, ואנחנו כאן כדי לסכם עבורכם את החוויות שלנו עם האוזניות.

מה בקופסה?

בתוך הקופסה תמצאו:

  • אוזניות אלחוטיות CMF Buds Pro
  • כיסוי נטען לאחסון וטעינת האוזניות עם חיבור USB-C (ללא תמיכה בטעינה אלחוטית)
  • כבל USB-C ל-USB-A
  • מתאמי סיליקון ב-3 גדלים (זוג אחד על האוזניות)
  • חוברות הדרכה
אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)
אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)

הפעלה ראשונה ושימוש שוטף

כבר באחיזה הראשונה של קייס האוזניות ניתן להבין מדוע מחירן כל כך נמוך, אך אקדים כבר עכשיו ואומר שהתחושה הזו לא ממש מייצגת את האוזניות עצמן. הקייס הפלסטיקי מרגיש די זול כשמחזיקים אותו ביד, אבל המגנטים שמחזיקים את האוזניות במקום בתוכו די חזקים ודרשו ממני נענוע משמעותי מאוד כדי שהאוזניות יפלו ממנו החוצה.

בחלקו האחורי של הקייס ניתן למצוא שקע לחיבור USB-C המשמש לטעינה, אך את הקייס לא ניתן לטעון באופן אלחוטי. בחלקו הקדמי ישנה נורת LED הנצבעת בלבן, ירוק או אדום כדי לספק אינדיקציה לרמת הטעינה. בנוסף, האוזניות עמידות בפני השפרצות מים ומפני אבק תחת תקן IP54, אך הקייס לא.

את האוזניות ניתן לחבר למכשיר שברשותכם באמצעות בלוטות’ (תומכות גרסה 5.3), כאשר הפעלתן מבוצעת דרך כפתורי מגע המופעלים בנגיעה הממוקמים על האוזניות עצמן, עם שליטה נוספת דרך האפליקציה. ב-Nothing לא מספקים אפליקציה נפרדת לאוזניות של מותג CMF, כך שהאפליקציה בה השתמשנו היא ה-Nothing X (אנדרואיד / iOS).

כפתורי המגע הזמינים בכל אחת מהאוזניות מספקים תגובתיות טובה ולא נתקלתי פעמים רבות בבעיה בביצוע פעולה בעזרתם, אם כי היו מקרים בודדים שכן.

אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)
אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)

מה שהציק לי היה חוסר האפשרות בהגדרה של פעולה לאחר נגיעה בודדת, כאשר האפשרויות מתחילות בשתי נגיעות. אופן פעולה זה מעיד על רצונה של Nothing בהימנעות מביצוע פעולות בטעות, אבל זה שונה ממה שאנחנו רגילים למצוא באוזניות, כאשר שתי נגיעות לרוב מעבירות שירים קדימה, וכך גם במקרה של ה-Buds Pro, ואם תרצו להגדיר כפתור לפליי (Play/Pause), תצטרכו לבחור הפעלה בשתי נגיעות באחת מהאוזניות שתחליף את הפונקציה הקיימת.

אפליקציית אוזניות CMF Buds Pro (צילומסך)
אפליקציית אוזניות CMF Buds Pro (צילומסך)

מעבר לכך ניתן לבצע עם משטחי המגע פעולות כמו הפעלה או ביטול של סינון הרעשים ומצב ההאזנה לסביבה, מענה או ניתוק שיחות וגם להגביר ולהחליש בהגדרה דרך האפליקציה עם פעולה מסורבלת יותר של נגיעה כפולה ולאחר מכן נגיעה ארוכה.

דרך האפליקציה ניתן לשנות את הגדרות השליטה עם משטחי המגע באוזניות, לצפות בחיי הסוללה של כל אוזניה בנפרד וגם של הקייס (רק אם האוזניות ממוקמות בתוך הקייס). ישנו גם אקוולייזר עם מצבים קבועים מראש ומצב ידני, שליטה על סינון הרעשים (ב-3 רמות) והפעלת מצב ההאזנה לסביבה (את זה תוכלו לעשות גם דרך האוזניות עצמן בנגיעה ארוכה).

אפליקציית אוזניות CMF Buds Pro (צילומסך)
אפליקציית אוזניות CMF Buds Pro (צילומסך)

מעבר לכך ניתן למצוא באפליקציה גישה גם לכמה פונקציות נוספות, בהן הפעלת מצב “Low Lag Mode” להפחתת זמן השהות (במידה ואתם רוצים לנסות ולשחק באמצעות האוזניות) וזיהוי אוטומטי של הכנסה או הוצאה של האוזניות מהאוזניים כדי להפעיל או לעצור את המוסיקה באופן אוטומטי.

לבסוף, קיים גם מנגנון לאיתור האוזניות (כל אחת בנפרד) דרך האפליקציה ואפשרות עדכון לקושחה.

טעינה וחיי סוללה

ב-Nothing מציינים כי בעזרת סוללת ה-55mAh המובנה בכל אחת מאוזניות ה-CMF Buds Pro תוכלו לקבל עד 6.5 שעות שימוש ועד 22 שעות בסה”כ עם טעינות חוזרות דרך קופסת הטעינה כאשר מצב סינון הרעשים פעיל ועד 11 שעות ו-39 שעות, בהתאמה, כאשר סינון הרעשים אינו פעיל.

בנוסף, תוכלו למצוא אפשרות טעינה מהירה (דרך חיבור USB-C) שתאפשר לכם לקבל עד 5 שעות שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד (ללא סינון רעשים פעיל) ועד 2.8 שעות עם סינון רעשים.

בבדיקת האוזניות עמדה רמת הווליום בממוצע בין 60-70 אחוזים, והצלחתי לקבל את כמות השעות המוצהרת (מעט מעל 6 שעות) בכל טעינה חוזרת כשסינון הרעשים היה פעיל, די והותר עבור אוזניות במחיר זה וגם במחירים גבוהים בהרבה.

אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)
אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)

איכות השמע

ב-Nothing לא מציינים מפורשות את גודל הדרייבר של ה-CMF Buds Pro, אלא רק את הדגש על הבאסים, כשהם קוראים לו Dynamic Boost Bass Driver. לדרייבר נוספת גם תמיכה תמיכה בקודקי ה-AAC ו-SBC ו-6 רמקולים שנועדו לסינון רעשים ושיפור השמע בזמן שיחות, לצד שימוש ב-AI, לטענת החברה, כדי להפוך את השמע בזמן שיחה לנקי יותר.

עוצמת השמע של האוזניות גבוהה דיה, כך שלא נדרשתי להגביר מעבר לרמת ה-70%, כשבעוצמות יותר גבוהות התחלתי כבר לשמוע ירידה באיכות.

הבאסים אכן מודגשים מאוד, כך שאם אתם אוהבים צלילים עמוקים יותר תוכלו ליהנות בהם באוזניות אלה, אך למרות זאת לא מדובר באיכות שתוכל להשתוות לזו שמצאתי באוזניות פרימיום רבות בשוק, וגם לא לזו של אוזניות הפרימיום של המותג הראשי של החברה.

סינון הרעשים היה אחד מהחלקים המפתיעים לטובה עבור רמת מחיר זו ובכלל, כשה-Buds Pro הצליחו לסנן החוצה היטב רעשים חזקים, רוחות ועוד. בחברה מגדירים זאת כסינון רעשים של עד 45 דציבלים.

לכך נוספת גם אפשרות ההאזנה לסביבה, כאן התרשמתי אפילו יותר, שכן זהו מצב שמצאתי שאוזניות רבות במגוון רחב של מחירים מתקשות בו.

הבדיקה שלי תמיד כוללת שני אספקטים. הראשון הוא להאזין לסביבה כשהמוסיקה פועלת וכשלא, והשני הוא לנסות לקיים שיחה עם אנשים כשהאוזניות באוזניים. בשני המקרים התוצאות היו טובות יותר מהרבה אוזניות בשוק, אך יותר מכל התרשמתי מאפשרות השיח כשהאוזניות באוזניים, מה שבדרך כלל מוביל לאי נוחות כשבזמן דיבור אנחנו שומעים יותר את עצמנו מאשר את הסביבה, אך כאן מדובר בתוצאה טובה מאוד.

בביצוע שיחות מצאתי תוצאות טובות למדי גם כן. האנשים בצד השני של השיחה חזרו ואמרו לי שהם שומעים אותי באופן ברור בהין אם השיחה בוצעה במקום שקט או במקום מעט רועש יותר, אך במקומות מאוד רועשים אני התקשיתי לנהל שיחה שוטפת.

אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)
אוזניות CMF Buds Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)

השורה התחתונה – מה חשבנו על ה-CMF Buds Pro?

במחיר של כ-240 ש”ח אצל היבואן הרשמי (באג) מספקות אוזניות ה-CMF Buds Pro הרבה מעבר למה שציפיתי למצוא באוזניות במחיר זה, ובמקרים מסוימים מצליחות לספק תחרות גם לאוזניות יקרות מהן.

אם אתם מחפשים אוזניות ששמות דגש על הבאסים, מספקות עמידות בסיסית, אך טובה מספיק בפני מים (IP54), ווליום חזק, חיי סוללה ארוכים, סינון רעשים מרשים ואף יותר מכך מצב האזנה לסביבה שלא קל למצוא ברמה מרשימה גם באוזניות פרימיום ויכולת מרשימה למדי גם בצד השיחות, אלו האוזניות עבורכם.

מה שיש לקחת בחשבון עם המחיר הנמוך שלהן הם כמה ויתורים קלים, אם כי במחיר כזה קשה לי לקרוא להם ויתורים. הנוחות שלהן באוזניים טובה, אך לא מדובר באוזניות הנוחות ביותר ובשימושים ארוכי טווח הרגשתי חוסר נוחות מסוימת. כפתורי המגע מגיבים היטב בחלק הארי של הפעמים, אך התפעול לא קולע תמיד ב-100%, וקופסת הטעינה אינה תומכת בטעינה אלחוטית.

מחיר: 239 ש”ח (אחריות: 12 חודשים, יבואן באג)

מה אהבנו?

  • עוצמת שמע טובה
  • באסים חזקים
  • חיי סוללה
  • אפליקציה
  • עמידות במים ואבק (IP54)
  • מצב האזנה לסביבה
  • סינון רעשים

ומה לא?

  • ללא טעינה אלחוטית
  • נוחות באוזניים בשימוש ממושך
  • תפעול משטחי מגע


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים