אן הת’וואי וג’סיקה צ’סטיין חושפות את הצד האפל של אימהות במותחן פסיכולוגי חדש

אינסטינקט של אמא, פוסטר (באדיבות Studio Canal)

חברות קרובה בין שתי אמהות עומדת למבחן אחרי אירוע טראגי בטריילר למותחן החדש “אינסטינקט של אמא” (Mother’s Instinct), בכיכובן של זוכות האוסקר אן הת’וואי וג’סיקה צ’סטיין.

הסרט מתרחש בפרברי ארה”ב בשנות ה-60, שם גרות בשלווה שתי החברות הטובות סלין (הת’וואי) ואליס (צ’סטיין), לכל אחת מהן משפחה משלה עם ילד באותו הגיל.

לאחר תאונה מצערת בה אחד הילדים מוצא את מותו, הקשר בין השתיים נסדק. רגשות אשם פרנויה משתלטות על הנשים, והאינסטינקט האמהי שלהן מתחיל לחשוף את צדדיו האפלים ביותר.

הטריילר מתחיל באידיליה הפרברית, כששני הילדים נוסעים יחדיו באוטו עם סלין ושרים להנאתם. אליס חושפת בפני חברתה הטובה את פחדיה כאם, ומודה שתמיד פחדה שהיא תפיל את בנה כשהיה תינוק. סלין תומכת בחברתה, אך המידע הזה עתיד לשפוך אור אחר לאחר האירוע הטראומטי שעומד להתרחש.

אינסטינקט של אמא, פוסטר (באדיבות Studio Canal)
אינסטינקט של אמא, פוסטר (באדיבות Studio Canal)

מחוץ לביתה של סלין, אליס מבחינה שבנה של חברתה עומד על המרפסת ועומד ליפול. אליס רצה פנימה וקוראת לסלין בתקווה למנוע את הטרגדיה, אך זה מאוחר מדי – בנה של סלין נופל אל מותו.

מהרגע הזה הכל משתנה, וסלין מתחילה להאשים את חברתה במות בנה. בעוד אליס מרגישה אשמה משתקת על שלא מנעה את התאונה, סלין מוצאת נחמה בבנה החי של חברתה, אותו היא רוצה לעצמה.

הסרט הינו חידוש לסרט צרפתי באותו השם משנת 2018, אשר אף הוא התבסס על הספר “Behind the Hatred” מאת ברברה אייבל. את האדפטציה החדשה ביים בנואה דלהום, שזהו סרטו הראשון אחרי קריירה ענפה כצלם.

הסרט צפוי לנחות בבתי הקולנוע במרץ, 2024.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים