אפליקציית ה-PC Manager של מיקרוסופט מגיעה לחנות הרשמית

תוכנת ה-PC Manager (מקור מיקרוסופט) תוכנת ה-PC Manager (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה את כלי ה-PC Manager (“ניהול המחשב”) להורדה מחנות האפליקציות הרשמית של החברה. האפליקציה נועדה לעזור למשתמשים לבצע פעולות שונות במחשב, בהן ניקוי קבצי זבל הממלאים את הזיכרון, גישה מהירה לניהול אפליקציות, אנטי וירוס מובנה ועוד.

אפליקציית ה-PC Manager הוצגה לראשונה ב-2022 כאלטרנטיבה לאפליקציות ניקוי וניהול מחשב אחרות, אפליקציות דוגמת CCleaner המוכרת.

באופן מפתיע, עברו כשנתיים עד שהאפליקציה הגיעה לחנות האפליקציות הרשמית של החברה, כאשר היא זמינה בשפה האנגלית וסינית בלבד נכון לרגע זה.

האפליקציה מחולקת לחמישה חלקים שונים:

  • Home (“בית”) – מסך האפליקציה הראשי עם אפשרות למיטוב מהיר של המחשב.
  • System Protection (“הגנת מערכת”) – עם גישה מהירה לאנטיוירוס המובנה בווינדוס, עדכון מערכת, הגדרות ברירת מחדל ועוד.
  • Storage Mangagment (“ניהול אחסון”) – פתרון ניקוי אחסון מובנה עם אפשרות לאיתור קבצים גדולים ועוד.
  • App Managment (“ניהול יישומים”) – ניהול יישומים המופעלים עם עליית המחשב, עצירת יישומים פעילים, הסרה של אפליקציות מותקנות וגישה לחנות של מיקרוסופט.
  • Toolbox (“ארגז כלים”) – גישה מהירה לכלים כמו צילום מסך, תיקיית צילומי מסך, פנקס, מחשבון ועוד.
תוכנת ה-PC Manager (מקור מיקרוסופט)
תוכנת ה-PC Manager (מקור מיקרוסופט)

אפליקציית ה-PC Manager החדשה של מיקרוסופט מיועדת לשימוש עם ווינדוס 10 (גרסה 1809 ומעלה) ו-ווינדוס 11, כאשר ניתן להוריד אותה מחנות האפליקציות הרשמית של החברה.

על פניו לא מדובר על כלי ייחודי בהשוואה למגוון האלטרנטיבות הגדולות הקיימות בשוק, בהן כאמור CCleaner, המעניק יכולות דומות בחלק מההגדרות.

עם זאת, מדובר בכלי שימוש במיוחד המגיע ממיקרוסופט בעבור משתמשים שמעדיפים פתרון רשמי יותר של החברה עצמה, שמספק אפשרויות נוחות לניקוי וניהול המחשב בממשק אחד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים