לוג’יטק מציגה את MX Brio – מצלמת רשת 4K מתקדמת לשיחות וידאו

מצלמת רשת Brio MX (מקור לוג'יטק) מצלמת רשת Brio MX (מקור לוג’יטק)

לוג’יטק (Logitech) הכריזה על ה-Brio MX, מצלמת רשת פרימיום חדשה ברזולוציית 4K, העשויה מעד 82% פלסטיק ממוחזר ומציעה איכות צילום משופרת עד פי 2 לעומת מצלמת ה-Brio 4K הקודמת של החברה. המצלמה מגיעה עם תמיכה במגוון פלטפורמות וידאו כמו Microsoft Teams, Zoom, Google Meet ועוד.

מצלמות הרשת חזרו להיות מצרך נפוץ ונדרש בעבור מרבית המשתמשים כיום, והחל ממשתמשים מקצועיים, מפתחים או תלמידים וסטודנטים, לא פעם ישנו צורך לבצע שיחת וידאו מרובת משתתפים.

מצלמת ה-Brio MX החדשה מגיעה כפתרון לשיחות וידאו ברזולוציית 4K משופרת של עד פי 2 לעומת ה-Brio 4K, דגם הפרימיום הקודם של החברה, זאת באמצעות שימוש בחיישן צילום בעל פיקסלים הגדולים ב-70% ומנגנון AI מובנה לשיפור איכות התמונה.

המצלמה כוללת בנוסף סוגר פרטיות מובנה אותו ניתן להפעיל על ידי סיבוב עדשת המצלמה וצמד מיקרופונים לקבלת איכות שמע גבוהה בזמן השיחה.

מצלמת רשת Brio MX (מקור לוג'יטק)
מצלמת רשת Brio MX (מקור לוג’יטק)

בתוך מצלמת ה-Brio MX החדשה, שנועדה לשבת בחלקו העליון של המסך אך כוללת גם אפשרות הברגה בעבור חצובה, ניתן למצוא חיישן Sony STARVIS ברזולוציית 8.5 מגה-פיקסל, המסוגל לצלם וידאו 4K ב-30 פריימים בשניה ווידאו 1080p ב-120 פריימים לשניה, עם זום דיגיטלי של עד פי 4 וזווית צילום משתנה בין 90°,78° ו-65°.

מצלמת ה-Logitech MX Brio החדש צפויה להיות זמינה למכירה בארץ במהלך חודש מרץ במחיר של 990 ש”ח. ניתן יהיה להשיג אותה בצבעים שחור, גרפיט ואפור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים