אן התוואי מתאהבת בכוכב פופ צעיר בסרט חדש מבית אמזון

מתוך “The Idea of You” (באדיבות Prime Video)

זוכת האוסקר אן התוואי (“עלובי החיים”) מככבת בקומדיה הרומנטית החדשה “The Idea of You” מבית אמזון, אשר לא מנסה להסתיר את העובדה כי היא לוקחת את מירב ההשראה שלה מכוכב הפופ הבריטי הארי סטיילס.

התוואי מגלמת את סולין, אם חד הורית בת 40 שיוצאת להרפתקה שכל נערה בת עשרה הייתה חולמת עליה – רומן מתוקשר ומרגש עם כוכב הפופ בן ה-24 הייז קמפבל (ניקולס גליצין, “סינדרלה”), החבר בלהקת הבנים הכי חמה בעולם. הסרט מבוסס על הרומן באותו השם מאת רובין לי, אשר כתבה אותו בהשראת סטיילס ולהקת וואן דיירקשן.

מערכת היחסים הבדיונית ודאי גם מתבססת על זו האמיתית שניהל סטיילס עם השחקנית אוליביה ויילד, המבוגרת ממנו בעשר שנים, אותה פגש כשביימה את הסרט בכיכובו “אל תדאגי, יקירתי”.

הטריילר מתחיל בפגישתם של בני הזוג, בפסטיבל המוסיקה קואצ׳לה. סולין נקלעת לחדר ההלבשה של הייז, והניצוצות עפים במהרה. כבר באותה הופעה, מקדיש לה הזמר שיר אהבה. כשסולין חוזרת לחייה הרגילים, היא מופתעת לגלות כי הזמר מופיע במקום העבודה שלה ומציע לה לצאת.

הרומן מתפתח לעיני כל העולם כאשר סולין מצטרפת למסע ההופעות של הזמר. מהר מאוד היא מבינה שהבדל הגילאים שלהם גורר תגובות ופרסומים עליה, שהיא לא מוכנה להתמודד עימם.

מתוך
מתוך “The Idea of You” (צילום: Alisha Wetherill/Prime Video)

הסרט מגיע מאת הבמאי מייקל שואוולטר (“קיץ אמריקני חם ורטוב”) שכתב את הסרט יחד עם התסריטאית ג׳ניפר וסטפלדט (“לנשק את ג׳סיקה סטיין”). אל צוות השחקנים מצטרפים ריד סקוט (“ויפ”), אלה רובין (“גוסיפ גירל”) ואנני מומולו (“בארב וסטאר יוצאות לויסטה דל מאר”).

הסרט יגיע לצפייה באמזון פריים וידאו החל מה-2 במאי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים