חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטים שמגיעים ל-HOT באפריל 2024

לוגו הוט

בחודש אפריל 2024 בהוט יעלו סדרת ההמשך לסרט “נקודת רתיחה”, הדרמה “מרי וג׳ורג׳” עם ג׳וליאן מור וסדרת הפשע “נאמנות כפולה” עם רוברט דאוני ג׳וניור.

כמו כן, יעלו הדרמה הישראלית החדשה “רוח צפונית”, הדרמה הרומנטית “שושבינות עם סודות” ודרמת המתח “דם וכסף”.

בערוצי הסרטים יעלו שובר הקופות הגדול ביותר של השנה שעברה – “ברבי” עם מרגו רובי, וכן הדרמה “חיים שלמים” והקומדיה הרומנטית “אהבה עד העצם”.

סדרות HOT באפריל 2024

נקודת רתיחה / Boiling Point, עונה 1 – החל מ-7.4, ימי ראשון ב-20:15 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

סדרת ההמשך לסרט המועמד לפרס הבאפט”א “השף”. עלילת הסדרה ממשיכה מהנקודה בו הסרט הסתיים, כשמונה חודשים לאחר שהמנטור והשף הגדול אנדי ג’ונס לקה בליבו והותיר לסו שפית שלו קארלי (רובינסון), את צוות הטבחים שלו, קארלי מחליטה להגשים את חלומה ולפתוח מסעדה מצליחה משלה. אך הדרך להצלחתה של המסעדה מלאה באתגרים וגובה מחיר כבד מחייהם האישיים של הצוות. הסדרה שופכת אור על עולם המסעדות הסיזיפי ונותנת לנו הצצה לדלתם האחורית של מטבחי המסעדות הטובות ביותר.

מרי וג׳ורג׳ / Mary & George, עונה 1 – החל מ-9.4, ימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO וב-HOT VOD

דרמה תקופתית. העלילה מבוססת על סיפורה האמיתי של דוכסית בקינגהאם, מרי ויליירס (ג׳וליאן מור) שלא בחלה באמצעים בכדי להגיע למטרתה- להשתלט על כס המלכות של בריטניה. מרי רקמה תוכנית זדונית להפלת המלוכה, היא הכשירה את בנה הכריזמטי ויפה התואר, ג’ורג’ לפתות ולשבות את ליבו של מלכה הראשון של בריטניה, ג’יימס, להפוך למאהבו בעל הכוח ולהדיח אותו מכיסאו.

שושבינות עם סודות / The Secret Bridesmaid’s Bussiness, עונה 1 – החל מ-9.4, ימי שלישי ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

עלילת הסדרה עוקבת אחר אוליביה, מאורסת טרייה שמתכננת את חתונתה המושלמת לצד שתי חברותיה הטובות והשושבינות הנבחרות- סאסקיה ומלאני. אך החתונה המושלמת הופכת במהרה לאסון כאשר סודות אפלים נחשפים וכעת החברות הכי טובות צריכות אחת את השנייה יותר מתמיד. על בגידות, שקרים ומערכות יחסים הרסניות, האם חברות אמת חזקה מהכל?

היה היה חפצים, עונה 1 – החל מ-10.4, ב- HOT VOD Young.

כ-13 שנים לאחר שידור העונה האחרונה של המותג המצליח “היה היה”, HOT גאה לקחת חלק בהפקת עונה חדשה נוספת. “היה היה- חפצים” תספר את הסיפורים שמאחורי החפצים שמלווים את חיינו.

נאמנות כפולה / The Sympathizer, עונה 1 – החל מ-15.4, ימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO וב-HOT VOD

דרמת מתח המספרת את סיפורו של מרגל קומוניסט, חצי צרפתי וחצי וייאטנמי המשרת בצבא דרום וייאטנם. בשלהי מלחמת וייאטנם הוא מועבר לארה”ב שם מתגורר בקהילת פליטים נידחת, אך למרות שהיה סבור שתפקידו כמרגל הסתיים במלחמה הוא מהר מאוד מבין שרק מתחיל. “נאמנות כפולה” היא מותחן ריגול חוצה תרבויות, סאטירי, החושף את האתגרים העולים מחייהם של פליטי המלחמה ועל הסתגלותם לעולם המערבי פוסט מלחמת וייאטנם.

https://www.youtube.com/watch?v=f3HSTmG5Lhc&t

רוח צפונית, עונה 1 – החל מ-18.4, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT3 וב-HOT VOD

“רוח צפונית” עוקבת אחר חבורה של צעירים בשירות הצבאי שלהם, שמתנהל כולו בתוך עולם טכנולוגי משוכלל, כשבראש “בעלת האוב”, מערכת בינה מלאכותית שספק אם היא שולטת בהם או הם שולטים בה. בסדרה אנסמבל נרחב של דמויות ובראשן: קצין מודיעין (אלישע בנאי) שמנסה לעצור אסון בטחוני המאיים לגלוש למלחמה כוללת; אחיו, הייטקיסט מסתורי (מיכאל אלוני), שחוזר לישראל אחרי שנים של היעדרות; וקצינה מבריקה (לוסי איוב) שמובילה את מכונת המודיעין האימתנית, אך צריכה להתמודד עם טעות קטלנית שעשתה. השלושה מנהלים מערכת יחסים מורכבת, יצרית ורעילה. ההסלמה הצבאית מעצבת ומגדירה מחדש את היחסים בין הדמויות, ומחברת בין האישי לבין הבטחוני.

דם וכסף / Of Money and Blood, עונה 1 – החל מ-18.4, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT HBO וכל הפרקים ב-HOT VOD

הסדרה עוקבת אחר מפקח המכס סיימון וינאטר שיוצא במסע לתפיסתם של ז’רום אטיאס ואלן פיטוסי העומדים בראשה של אחת ההונאות הפיננסיות הגדולות בכל הזמנים. אטיאס ופיטוסי, שני צעירים מהוללים, כוכבי קזינו ומסיבות, מחפשים אחר הכסף הגדול ורואים את הפוטנציאל הפינססי העצום בתאגידי הענק של תעשיית הפחמן הדו חמצני, תוך שיתוף פעולה עם טייקונים גדולים, הם מצליחים לגלגל מילארדים מתחת לרדאר המדינה. אך כאשר וינאטר עולה על עקבותיהם, העלילה הולכת ומסתבכת.

מקסימה / Maxima, עונה 1 – החל מ-19.4, ימי ראשון ב-20:15 ב-HOT3 וב-HOT VOD

דרמה רומנטית העוקבת אחר חייה של מלכת הולנד, מקסימה זורגייטה, מימי ילדותה בבואנוס איירס, דרך קריירה משגשגת כעיתונאית כלכלית בוול סטריט ועד למפגש מקרי עם נסיך הולנד שמשנה את חייה לנצח כאשר מציע לה להינשא לו. כבתו של בכיר מהממשל הצבאי בארגנטינה, מקסימה נאלצת לבחור האם להישאר נאמנה למשפחתה או להתמסר לאהובה ולחייה החדשים כמלכת הולנד.

ויוי יקרה / Dear Vivi, עונה 1 – החל מ-25.4, כל הפרקים ב-HOT VOD (ממאי גם ב-HOT HBO)

דרמת מתח העוקבת אחר משפחת קלטמנס, פטר (ליברכט), האנה (סימון) ושלושת ילדיהם: ויויאן (ווילק), דניאל ואמי ,החיים באושר ובנחת בפרברי מינכן. אך התמונה המשפחתית המושלמת אינה משקפת את המציאות כאשר פטר רוצח את אשתו בדם קר ביום הולדתה. כשנסיבות הרצח אינן ידועות ונשארות בגדר תעלומה, פטר נלקח לחקירה בבית המעצר ואילו ויוי מחליטה לקחת את המושכות לידיה, להיאבק על חזקת אחיה ולנסות להגיע לחקר האמת בכוחות עצמה.

מגנום בלש פרטי / Magnum P.I, עונה 5 – החל מ-30.4, ימי ראשון-חמישי ב-22:00 ב-HOT Zone וב-HOT VOD

סרטים שמגיעים ל-HOT באפריל

מבודדות / Sick (שנת 2022) – יום שישי, 5.4, ב-22:00, HOT Cinema 2

הרוח בטירה / The Canterville Ghost (שנת 2023) – יום ראשון, 14.4, ב-10:00, HOT Cinema Family

מסביב לעולם ב-80 יום / Around the World in 80 Days (שנת 2021) – יום שלישי, 16.4, ב-10:00, HOT Cinema Family

חיים שלמים / Past Lives (שנת 2023) – יום שישי, 19.4, ב-22:00, HOT Cinema 4

סוף טוב / My Happy Ending (שנת 2023) – יום שבת, 20.4, ב-22:00, HOT Cinema 4

המופלאה: הרפתקאות ליידי באג וחתול שחור / Miraculous: Ladybug & Cat Noir (שנת 2023) – יום שלישי, 23.4, ב-10:00, HOT Cinema Family

אחרי ש…הכל נגמר / After Everything (שנת 2023) – יום שישי, 26.4, ב-22:00, HOT Cinema 1

אהבה עד העצם / Puppy Love (שנת 2023) – יום שבת, 27.4, ב-22:00, HOT Cinema 3

ברבי / Barbie (שנת 2023) – יום שלישי, 30.4, ב-22:00, HOT Cinema 1


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים