כמו טיקטוק? פייסבוק תרענן את נגן הוידאו המובנה באפליקציה

נגן הוידאו החדש של פייסבוק (מקור מטא) נגן הוידאו החדש של פייסבוק (מקור מטא)

פייסבוק (Facebook) מעדכנת את נגן הוידאו המובנה בפלטפורמה הסלולרית שלה עם ממשק חדש הדומה לזה של רילז (Reels) וטיקטוק (TikTok).

לאחר העדכון, נגן הוידאו יגיע עם תצוגת מסך מלאה, שתהיה זהה בעבור כלל סוגי הוידאו השונים הזמינים בפלטפורמה, ותגיע עם בקרים חדשים ונוחים יותר לשיפור חווית השימוש.

במידה ואתם משתמשים בפייסבוק, ודאי שמתם לב כי לא כל סרטוני הוידאו בפלטפורמה “נוצרו שווים” והאופן בו הם מוצגים תלוי בסוג הוידאו, כאשר סרטוני וידאו קצרים הוצגו בתצורה אנכית כחלק מהפיד, דבר אותו פייסבוק מעוניינת לפתור באמצעות נגן וידאו חדש שישולב באפליקציה הסלולרית של פייסבוק.

הנגן החדש יפעל בתצוגת חלון מלאה בתור ברירת מחדש על מנת לספק חווית צפיית וידאו אחידה בין סרטוני הרילז, סרטוני וידאו קצרים, ארוכים או שידורים חיים.

הנגן החדש יגיע עם מספר אפשרויות שליטה נוחות, בהן היכולת למעבר פשוט בין תצוגה אופקית לאנכית עם סיבוב המכשיר, אפשרת לדילוג של 10 שניות קדימה או אחורה עם צמד כפתורים חדש משני צידי כפתור העצירה/ניגון, והאפשרות לדלג לחלקים שונים בוידאו בצורה פשוטה באמצעות הסליידר בחלק התחתון של הוידאו.

לצד שילוב נגן הוידאו החדש, פייסבוק תגדיל את כמות סרטוני הוידאו הרלוונטיים להעדפות אותן רואה המשתמש, ללא קשר לאורך שלהם בפיד הראשי, עם דגש גדול יותר על סרטוני רילז, שממשיכים לצבור פופולריות לפי החברה.

אוסף שינויים זה מקרב את חווית השימוש בפייסבוק לזו שיש למשתמשים בפלטפורמת הטיקטוק המתחרה והפופולרית.

נגן הוידאו החדש בפייסבוק יהיה זמין בשלב הראשון בעבור משתמשי אפליקציית הפייסבוק הסלולרית ל-iOS ואנדרואיד בארה”ב וקנדה, עם צפי להשקה גלובאלית במהלך החודשים הקרובים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים