פלאפון משיקה את 5G MAX – רשת דור 5 עצמאית ומהירה יותר

שלט חברת פלאפון צילום: רונן מנדזיצקי

פלאפון הכריזה היום (ד’, 10.4) על השקתה של 5G MAX, רשת דור 5 סלולרית חדשה המבוססת על טכנולוגיית ה-5G SA (ר”ת Standalone), שנועדה להציע למשתמשים חווית שימוש משופרת בזמן חיבור לרשת, שתציע מהירות גבוהה יותר של עד 6 גיגה, זמני שיהוי נמוכים יותר ותעדוף בזמן עומס באירועים רבי משתתפים, במחיר של החל מ-65 ש”ח לחודש.

רשת ה-5G SA החדשה הוקמה עם חברת אריקסון בהשקעה של כ~50 מיליון שקל ונועדה לשדרג את רשת הדור החמישי מסוג 5G NSA (ר”ת Non-Standalone) הנמצאת בשימוש בארץ מאז 2020 ומשתמשת בליבת דור 4 להפעלה של החיבור הסלולרי בדור החמישי, פתרון חלקי שלא מאפשר למצות את מלוא היכולות של הדור החמישי.

הפעלת רשת ה-5G SA החדשה בשילוב עם חבילות ה-5G MAX החדשות של פלאפון יאפשרו למשתמשים לקבל מהירות גבוהה יותר מזו הקיימת עד כה בארץ וזמני שיהוי נמוכים במיוחד, שיאפשרו הפעלה ושימוש בשירותים מתקדמים שונים שחלקם הודגמו באירוע ההשקה, בהם הטסת רחפנים על גבי הרשת החדשה, שימוש במשקפי ה-Vision Pro של אפל, נהיגה מרחוק ועוד.

הרשת החדשה תיכנס לשימוש מבצעי כבר במהלת השבועות הקרובים ותאפשר הגדלה מאסיבית של מספר החיבורים של התקני IoT, חיסכון בצריכת הסוללה וכן אבטחת סייבר משופרת. היא אף אמורה לסייע בשעות חירום עם שמירה על רשת סלולרית יציבה.

רחפן למשלוח חבילות על גבי רשת פלאפון 5G MAX
צילום: רונן מנדזיצקי

מחירי פלאפון 5G MAX

בעוד שמחירי חבילות הסלולר הרגילות בפלאפון מתחיל ב-40 ש”ח למנוי דור 4 ו-50 ש”ח למנוי דור 5 סטנדרטי, מחיר חבילות ה-5G MAX החדשות יעמוד על החל מ-65 ש”ח:

  • 5G MAX LIVE – מסלול הכולל מהירות גלישה משופרת עם תיעדוף באירוע ספורט והופעות וחבילת גלישה של 2,000 גיגה, במחיר של 65 ש”ח.
  • 5G MAX GAMING – מסלול הכולל זמני שיהוי נמוכים במיוחד בעבור גיימרים וחבילת גלישה של 2,000 גיגה, במחיר של 69 ש”ח.
  • 5G MAX VIP ISRAEL – מסלול הכולל מהירות משופרת, שיהוי נמוך, תעדוף במקרי עומס וחבילת גלישה של 3,000 גיגה במחיר של 79 ש”ח.
  • 5G MAX VIP GLOBAL – מסלול הכולל מהירות משופרת, שיהוי נמוך, תעדוף במקרי עומס, חבילת גלישה של 3,000 גיגה בארץ וחבילת גלישה חודשית של 10 גיגה בחו”ל מדי חודש, במחיר של 129 ש”ח.

*כלל המסלולים כוללים 5000 דקות שיחה ו-5000 הודעות SMS.

חבילות 5G MAX (מקור פלאפון)
חבילות 5G MAX (מקור פלאפון)

אילן סיגל, מנכ”ל פלאפון:

אנחנו נמצאים בפתחה של נקודת ציון חשובה המהווה שלב משמעותי בהתפתחות רשתות דור 5 בישראל. פלאפון מובילה מהפכה נוספת בשוק הסלולר בישראל, לאחר שהיינו הראשונים להציג את הדור ה-5 בישראל ולהשיק בהצלחה את שירותי ה-eSIM, אנו גאים להביא את הבשורה הגדולה באבולוציה של תשתיות הסלולר בישראל, שתביא לאיכויות גלישה, ולפתרונות טכנולוגיים חדשניים שישראלים טרם חוו. אנחנו ממשיכים להוביל את דור 5 בישראל עם כ-1.1 מיליון לקוחות וממשיכים כל העת להרחיב את פריסת אתרי דור 5 שלנו בכל רחבי הארץ כך שנגיע ל-1,000 אתרים בתוך שנה מהיום.

דרור בהט, סמנכ”ל השיווק של פלאפון:

ליבת הרשת החדשה תשפר בצורה דרמטית את חווית הגלישה של לקוחות רבים ותשפיע על איכות חיינו בכל התחומים: תחבורה, תעשייה, רפואה, לימודים, משק בית ועוד. אנחנו רואים כי כשני שלישים מהאוכלוסייה הבוגרת בישראל נוהגת לשחק במשחקים בטלפון הנייד, כאשר גילאי 13-18 מקדישים לפעילות גיימינג בטלפון הנייד למעלה משעתיים ביום. הטכנולוגיה החדשה תאפשר להם, כמו לאוכלוסיות רבות נוספות ליהנות מזמני תגובה מיידים ואפשרות להתחבר מכל מקום לרשת מהירה כפי שלא הכרנו. אנחנו גם קוראים לסטרטאפים להצטרף ולפתח יכולות על גבי הרשת החדשה שלנו.

בזמן שפלאפון הפכה להיות לחברה הסלולרית הראשונה שמשיקה את רשת ה-5G SA בישראל, אפשר להניח כי נזכה לראות הכרזות דומות גם מחברות הסלולר האחרות בשוק עם הפעלת רשתות ה-5G SA שלהן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים