גוגל מציגה גרסת פרימיום בתשלום של דפדפן כרום לארגונים

לוגו דפדפן גוגל כרום 2022

גוגל (Google) הכריזה בכנס ה-Google Cloud Next 2024 שלה על Chrome Enterprise Premium, גרסת פרימיום ארגונית של דפדפן הכרום (Chrome) הפופולרי של החברה, שתגיע לראשונה בתשלום חודשי של 6 דולר ותציע בתמורה אפשרויות אבטחה ושליטה משופרות בעבור ארגונים ועסקים.

בין אם אתם אוהבים אותו או לא, קשה להתווכח עם הפופולריות העצומה של דפדפן הכרום של גוגל, השולט נכון להיום על כ~65% משוק דפדפני האינטרנט, דפדפן שלא הולך להעלם לשום מקום בזמן הקרוב.

עם זאת, לצד גרסת הכרום הרגילה והחינמית, גוגל מעוניינת לספק פתרון משודרג ומאובטח יותר בעבור משתמשים עסקיים בדמות גרסת פרימיום לדפדפן ה-Chrome Enterprise העסקי.

גרסת ה-Chrome Enterprise איננה חדשה, וגוגל הציעה למשתמשים עסקיים גרסה יעודית שנועדה לאפשר ניהול טוב יותר של דפדפני העובדים עם ניהול ענן, הגבלת תוספים ועוד גם קודם לכן. כעת החברה לוקחת צעד אחד נוסף עם הצגת גרסת הפרימיום בתשלום, שתתקיים לצד ה-Chrome Enterprise Core, גרסת הכרום העסקית החינמית.

דפדפן ה-Chrome Enterprise העסקי (מקור גוגל)
דפדפן ה-Chrome Enterprise העסקי (מקור גוגל)

דפדפן ה-Chrome Enterprise Premium

הצורך באבטחה נוספת ומשופרת בעבור משתמשים עסקיים נוצרה מהסיבה הפשוטה כי דפדפן האינטרנט שלנו הפך לשער הכניסה למגוון ישומים ושירותים מקוונים, דבר ההופך את הדפדפן שמיועד להתחבר אליהם לנקודת תורפה אפשרית.

גרסת ה-Chrome Enterprise Premium החדשה מעניקה לארגונים אפשרויות שליטה נרחבות עוד יותר מגרסת ה-Core הבסיסית, עם אפשרות להגדרת מדיניות לפרוטוקולי תקשורת שונים, דוגמת RDP, SCP ו-SSH, מערכת דיווחי אבטחה פנימית לארגון שיכולה לעבוד עם תוכנות צד ג’, אפשרות להגדרת Zero Trust (“אפס אמון”) לשירותי SaaS ושירותים מקוונים אחרים להגנה משופרת, הגנה בפני אובדן מידע ועוד.

דפדפן ה-Chrome Enterprise בגרסת Core ו-Premium (מקור גוגל)
דפדפן ה-Chrome Enterprise בגרסת Core ו-Premium (מקור גוגל)

דפדפן ה-Chrome Enterprise העסקי יהיה זמין בחינם למשתמשים בגרסת ה-Core ובתשלום חודשי של 6 דולר (כ~23 ש”ח) לגרסת ה-Premium, כאשר גרסת ה-Chrome הרגילה והמוכרת תמשיך להיות חינמית בעבור כלל המשתמשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים