חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטים שמגיעים ל-yes במאי 2024

לוגו yes

בחודש מאי 2024 יעלו ב-yes הדרמות החדשות “המסך הירוק” עם ג’ון לגוויזאמו וחני פירסטנברג, “הבלש מאיסטנבול” ו“בובות נייר”. כחלק מתכני יום השואה יעלו הסדרות “המקעקע מאושוויץ” ו“אלה תולדות”.

עוד נמצא עונות חדשות של “האקס”, “אלכסה קרואו: בלשית פרטית”, “אורות כחולים”, “NCIS” וסדרות “FBI”. בנוסף, תעלה תוכנית הריאליטי הישראלית החדשה “הגולדשטיינים”.

בערוצי הסרטים יעלו בין השאר “אופנהיימר”, סרט גיבורי העל “בלו ביטל”, המחזמר הישראלי “העיר הזאת”, הקומדיה “דוגי סטייל” עם וויל פארל, “אימה במצולות 2: התהום”, הדרמה הבריטית “שף” וסרט האקשן “בלתי נשכחים 4”.

סדרות yes במאי 2024

אורות כחולים / Blue Lights, עונה 2 – החל מה-1.5, ב-yes London וב-yes VOD

העונה החדשה מתחילה שנה בדיוק לאחר מאורעות סיום העונה הקודמת, וכעת עומדים בפניי השוטרים אתגרים מקצועיים ואישיים חדשים. שוטרי התחנה כולה, זועזעו ממותו של גארי קליף בסיום העונה הקודמת, אך תוצאות הטרגדיה רק חיזקו בהם את מחויבותם לתפקיד. את הריק שיצר מעצר כנופיית מקלינטייר, ממלאות כעת כנופיות פשע מתחרות המתחרות על שליטה באזור.

אלכסה קרואו: בלשית פרטית / My Life is Murder, עונה 4 – החל מה-1.5, ב-yes VOD

אלה תולדות / La Storia, עונה 1 – החל מה-2.5, ב-yes VOD

דרמה היסטורית איטלקית המתרחשת בשנות ה-40 ברומא, זמן קצר לאחר עלייתו לשלטון של בניטו מוסוליני, ועוקבת אחר קורותיה של אידה רמונדו, אלמנה ואם חד הורית לנינו, נער מתבגר. אידה היא יהודייה מצד אימה, וכאשר מוסוליני נואם ומגנה את היהודים כאויבי הפשיזם האיטלקי, אידה מבינה שחייה בסכנה.

המקעקע מאושוויץ / Tattooist of Auschwitz, עונה 1 – החל מה-2.5, ב-yes VOD

לייל סוקולוב (הארווי קייטל) היה אסיר במחנה ההשמדה אושוויץ-בירכנאו ואולץ להפוך למקעקע, שקעקע את מספרי האסיר על זרועותיהם של האסירים החדשים שהגיעו למחנה, בפקודתם האכזרית של הנאצים. אך שום דבר לא מכין אותו לפגישה עם גיטה, צעירה שאת ידה קעקע, ואת סיפור האהבה שנרקם ביניהם, כשהם נחושים לשמור אחד על השניה בחיים – כנגד כל הסיכויים.

האקס / Hacks, עונה 3 – החל מה-7.5, ב-yes VOD

ג’ין סמארט חוזרת כ-דברה ואנס, קומיקאית ותיקה שהצליחה, כנגד כל הסיכויים, להרים את עצמה מהבינוניות המדשדשת של המופע הקבוע שלה בלאס וגאס ולעשות את מה שנראה בלתי-אפשרי לאישה בת 70 בהוליווד – לחזור להיות רלוונטית.

בעונה החדשה, כשהקריירה של ואנס נמצאת בשיאה ונראה שיש לה את כל מה שאי פעם רצתה, היא מחליטה לעזוב הכל ולרדוף אחר החלום הגדול שחמק ממנה בצעירותה – הנחיית תכנית לייט נייט. כדי לעשות זאת, עליה לגייס את עזרתה של אווה, שעדיין מלקקת את הפצעים לאחר שדברה פיטרה אותה בסוף העונה הקודמת כדי לאלץ אותה למצוא מחדש את דרכה המקצועית העצמאית.

https://www.youtube.com/watch?v=kZkv9-90De8

NCIS: LA, עונה 13 – החל מה-15.5, ב-yes VOD

ניקי גלייזר: סטנדאפ / Nikki Glaser: Someday You’ll Die, עונה 6 חלק ב – החל מה-30.5, ב-yes VOD

המסך הירוק / The Green Veil, עונה 1 – החל מה-16.5, ב-yes VOD

מיני סדרה בכיכובם של ג’ון לגוויזאמו והשחקנית הישראלית חני פירסטנברג, המתרחשת בשנות ה-50 בארה”ב, ועוסקת בין היתר בדיכוי ומיזוגניה. לגוויזאמו מגלם סוכן FBI לטיני המתכחש לזהותו ופירסטנברג מגלמת את אשתו הסובלת, אישה שעשתה חיל במלחמת העולם השנייה ונאלצת לחזור לתפקידה “המסורתי” ו”לדעת את מקומה”. היא נחרדת לגלות במה בעלה מעורב ואיך הוא אחראי לזוועות שלא ידעה עליהן.

מלון פורטופינו / Hotel Portofino, עונה 3 – החל מה-19.5, ב-yes VOD

הגולדשטיינים, עונה 1 – החל מה-20.5, ב-yes VOD

הכל היה רגיל בבית משפחת גולדשטיין, עד שיום אחד הם פתחו טלוויזיה, וגילו במהדורת החדשות בטלוויזיה שניקי, גאוות המשפחה, עזב את אשתו היקרה, שירלי, והתאהב באייל, החבר הכי טוב שלו מהתיכון. ניקי ואייל, החברים מהתיכון הפכו להיות זוג, והגרושות ההמומות התקשו לעכל, אבל לא רק הן.

כי חוץ מגרושה ובן זוג, ניקי מביא למסך הטלוויזיה את “הגולדשטיינים” בהרכב מלא: אבא אריה, אמא מדלן, האחות חגית והאחים מוטי ובני, ולכם נותר להתגלגל מצחוק ולהתאהב, כי משפחה כזאת עוד לא ראינו.

בכל שבוע יעלו שלושה פרקים חדשים. בימים שני-רביעי.

בובות נייר / Paper Dolls, עונה 1 – החל מה-22.5, ב-yes VOD

דרמה אוסטרלית מוזיקלית ונוסטלגית בהשראת סיפור אמיתי, שלוקחת אותנו אל מאחורי הקלעים של תעשיית הפופ. השנה היא שנת 2000 ולהקת הבנות Harlow נמצאת רגע לפני הפריצה הגדולה שלה. אך ברגע האחרון, אחת מחברות הלהקה מפוטרת ובמקומה מחליטים המפיקים לצרף את איזי ג’יימס, עובדת פיצרייה בהווה וכוכבת נוער בעברה, שעזבה את עולם הפופ, מסיבות שעדיין לא ברורות לחלוטין.

הבלש מאיסטנבול / The Turkish Detective, עונה 1 – החל מה-23.5, ב-yes VOD

דרמת מתח חדשה דוברת אנגלית שמכניסה אותנו היישר לתעלומות ברחובות הצבעוניים והמסקרנים של איסטנבול. הסדרה עוקבת אחר חקירותיהם של הבלש הוותיק והמוערך צ’טין איקמן, שמשתף פעולה עם שני בלשים צעירים: האחת היא הבלשית הטורקית הנמרצת וחסרת הפחד אייסה פארסקוגלו והשני הוא שותפו החדש, הבלש מהמט סולימאן, שמגיע לטורקיה מלונדון ומצטרף לכח הבילוש של איסטנבול.

FBI, עונה 6 – החל מה-26.5, ב-yes VOD

FBI: המבוקשים / FBI: Most Wanted, עונה 5 – החל מה-26.5, ב-yes VOD

FBI: אינטרנשיונל / FBI: International, עונה 3 – החל מה-26.5, ב-yes VOD

שייטאון / The Chi, עונה 6 חלק ב – החל מה-30.5, ב-yes VOD

סרטי yes במאי 2024

עניין של מזל / Stroke of Luck (שנת 2023) – יום חמישי, 2.5, ב-22:00 ב-yes+ Cinema וב-yes VOD

הסודות של אבא / My Father’s Secrets (שנת 2022) – יום חמישי, 2.5, ב-yes VOD

סיסי ואני / Sisi & I (שנת 2023) – יום שישי, 3.5, ב-22:00 ב-yes+ Cinema וב-yes VOD

האלוף של אושוויץ / Champion From Auschwitz (שנת 2020) – יום ראשון, 5.5, ב-21:30 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

השכן שלי אדולף / My Neighbor Adolf (שנת 2022) – יום ראשון, 5.5, ב-yes VOD

חדר שליטה / Sanctuary (שנת 2022) – יום חמישי, 9.5, ב-23:52 ב-yes+ Cinema וב-yes VOD

אלופים / Champions (שנת 2023) – יום שבת, 11.5, ב-22:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

העיר הזאת (שנת 2023) – יום שלישי, 14.5, אחה״צ ב-yes Movies Comedy וב-yes VOD

תמונת ניצחון (שנת 2023) – יום שלישי, 14.5, ב-22:30 ב-yes ישראלי וב-yes VOD

עקרה (שנת 2022) – יום שלישי, 14.5, ב-yes VOD

שקרן מלידה / Natural Born Liar (שנת 2022) – יום חמישי, 16.5, ב-yes VOD

דוגי סטייל / Strays (שנת 2023) – יום שישי, 17.5, ב-22:00 ב-yes Movies Comedy וב-yes VOD

אימה במצולות 2: התהום / Meg 2: The Trench (שנת 2023) – יום שבת, 18.5, ב-22:00 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

חיי אהבה / Love Life (שנת 2022) – יום חמישי, 23.5, ב-22:00 ב-yes+ Cinema וב-yes VOD

המצטיינת / The Path of Excellence (שנת 2023) – יום חמישי, 23.5, ב-yes VOD

חבר במתנה / The New Toy (שנת 2022) – יום שישי, 24.5, אחה״צ ב-yes+ Cinema וב-yes VOD

אופנהיימר / Oppenheimer (שנת 2023) – יום שישי, 24.5, ב-21:30 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

בלתי נשכחים 4 / Expendables 4 (שנת 2023) – יום שבת, 25.5, ב-22:00 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

דרך הכסף / Spirit of Ecstasy (שנת 2023) – יום חמישי, 30.5, ב-22:00 ב-yes+ Cinema וב-yes VOD

הקול בשבילו / The Island Bird (שנת 2021) – יום חמישי, 30.5, ב-yes VOD

קונג פו זוהרה / King Fu Zohara (שנת 2022) – יום חמישי, 30.5, ב-yes VOD

השף / Boiling Point (שנת 2021) – יום שישי, 31.5, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

היורשת / The Origin of Evil (שנת 2022) – יום שישי, 31.5, ב-22:00 ב-yes+ Cinema וב-yes VOD

בלו ביטל / Blue Beetle (שנת 2023) – יום שישי, 31.5, ב-22:00 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

סרטי VOD בתשלום נוסף

עצמאי בשטח | Freelance – החל מ-2/5 – קומדיית פעולה בכיכובו של ג’ון סינה. חייל פורש מחיי הצבא לאחר אירועים טרגיים שחווה. חייו הרגועים מופרים כשהוא מתבקש לשמש שומר ראש לעיתונאית שנשלחת לראיין נשיא דרום אמריקאי מפוקפק. עם אליסון ברי. במאי: פייר מורל.

תוכנית א׳ | Plan A – החל מ-2/5 – מותחן מבוסס אירועים אמיתיים בהפקה ישראלית/גרמנית בכיכובם של עוז זהבי, מיכאל אלוני ועוד. בשנת 1945, קבוצה ששרדה את זוועות השואה, רוקמת מבצע נקמה סודי ומורכב במטרה להרעיל את מקורות המים בגרמניה. במאים: דורון ויואב פז.

מעשייה אמריקאית | American Fiction – החל מ-3/5 – דרמה קומית זוכת פרס האוסקר לתסריט המעובד. לסופר נמאס מהצורה בה תעשיית הספרים מציגה גיבורים אפרו אמריקאים. בתור בדיחה, הוא כותב ספר סטריאוטיפי בצורה מוגזמת, והעניינים מסתבכים כשהספר הופך ללהיט. עם: ג’פרי רייט.

הכוורן | The Beekeeper – החל מ-9/5 – אקשן בכיכובו ג’ייסון סטאת’ם. סוכן חשאי לשעבר וכוורן בהווה, נדהם לגלות שבעלת החווה בה עובד נפלה קורבן למעשה נוכלות. כעת, לאחר שהרשויות לא מצאו את האחראים, הוא מחליט לצאת לנקמה בשמה. במאי: דיוויד אייר.

לרוץ על החול – החל מ-9/5 – קומדיה מועמדת לארבעה פרסי אופיר, בכיכובם של צביקה הדר וקים אור אזולאי. פליט אריתראי שמגורש מזוהה בטעות בשדה התעופה כשחקן זר חדש בקבוצת כדורגל. הוא הופך לכוכב-על, עד שהאמת מתגלה. עם: שאנסלה שון מונגוזה. במאי: אדר שפרן.

נשארים לחג | The Holdovers – החל מ-24/5 – דרמה מרגשת בכיכובם של פול ג’יאמטי וזוכת האוסקר, דא’ויין ג’וי רנדולף. בזמן חופשת חג, פרופסור נאלץ להישאר בקמפוס עם אלו שאין להם לאן ללכת. במהלך השהות יחד נרקם קשר ייחודי בינו לבין תלמיד מבריק, והטבחית הראשית של ביה”ס.

בלתי נשכח | Knox Goes Away – החל מ-30/5 – מותחן אקשן בכיכובם של מייקל קיטון (שגם ביים) ואל פצ’ינו. מתנקש מקצועי עם עבר צבאי ביחידה מובחרת, נחלץ לעזרת בנו שביצע פשע אלים. רגע לפני שה-FBI סוגרים על השניים, הם מבצעים תרגיל הונאה אחד אחרון. עם: ג’יימס מרסדן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים