חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטים שמגיעים ל-HOT במאי 2024

לוגו הוט

בחודש מאי 2024 בהוט יעלו סרטים וסדרות מיוחדים כחלק משידורי יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ביניהם “המקעקע מאושוויץ” ו“אלה תולדות”. עוד יעלו עונות חדשות של “הקיסרית סיסי”, “שיקגו Fire”, “מלון פורטופינו” וכל עונות הסדרה “מיליון דברים קטנים”.

בערוצי הסרטים ישודרו החודש סרטי האימה “המסור 10” ו“אימה במצולות 2: התהום”, הקומדיה “דוגי סטייל” עם וויל פארל, וסרט האקשן “בלתי נשכחים 4”. כמו כן, יעלו “אופנהיימר” זוכה האוסקר לסרט הטוב ביותר, וסרט גיבורי העל “בלו ביטל”.

סדרות HOT במאי 2024

שידורי יום הזיכרון – במהלך יום הזיכרון לשואה ולגבורה

כמדי שנה, HOT תקדיש את לוח השידורים בערוצים HOT3 ו-HOT8 לסרטי נופלים שהתקבלו מעובדי ולקוחות HOT. הסרטים יהיו זמינים גם לצפייה בקטגוריה מיוחדת ב-HOT VOD.

זיכרון בסלון – במהלך יום הזיכרון לשואה ולגבורה ב-HOT3 וב-HOT VOD

HOT חוזרת עם המסורת הישראלית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה אשר מעבירה את שרביט הזיכרון מהטקסים הממלכתיים והעצרות ההמוניות – למפגשים אישיים, משמעותיים ומרגשים שמתקיימים מדי שנה באלפי סלונים במקביל. בכל שנה לוקחים חלק בזיכרון בסלון כמיליון וחצי בני אדם בישראל וב65 מדינות ברחבי העולם. המיזם, שמקבץ מדי שנה מיליון וחצי בני אדם למפגשים מרגשים ועמוסי משמעות בעשרות אלפי סלונים בארץ ובעולם, מבקש להיערך לקראת היום שבו לא יהיו עוד איתנו שורדי שואה שיוכלו למסור את עדותם ולהבטיח שזיכרון השואה יישאר חי ורלוונטי מתמיד.

רפאליס, עונה 2 – במהלך מאי ב-HOT3 וב-HOT VOD

סדרת הדוקו-ריאליטי שעוקבת אחרי החיים של משפחת רפאלי, חוזרת בעונה שניה, שמתחילה אחרי שנה סוערת. הקונפליקטים שהניחו בצד שבים לבעבע ולהעסיק אותם.

המקעקע מאושוויץ / The Tattooist of Auschwitz, עונה 1 – החל מ-2.5, כל הפרקים ב-HOT VOD

עלילת הסדרה מתרחשת סביב מלחמת העולם השנייה ומספרת את סיפורו של לאלי, יהודי סלובקי שנשלח למחנה הריכוז באושוויץ והופך בעל כורחו לאחד ממקעקעי המספרים הסידוריים על זרועותיהם של אסירי המחנה החדשים. באחד הימים, נשלחת אליו אסירה חדשה בשם גיטה ובעת שמקעקע על ידה את מספרה, מתאהב בה. בצל אימי המלחמה, מיטלטל סיפורם של לאלי וגיטה בין חיים למוות ובין ייאוש לתקווה.

שישים שנה לאחר מכן, בהיותו בן 80, לאלי נפגש עם הסופרת הת’ר מורס וחושף בפניה באומץ רב את סיפור ההישרדות שלו מהמחנה, תוך שהוא מתמודד עם זיכרונות טראומטיים מאותן שנים אפלות וכן עם זיכרונות מאהבתו העוצמתית, מצילת החיים לגיטה.

שידור מיוחד של כל פרקי הסדרה בערב יום השואה ב-HOT3 החל מ-20:00.

מסונוורת / Blinded, עונה 1 – החל מ-15.5, כל הפרקים ב-HOT VOD

דרמת מתח שוודית העוקבת אחר בי פרקס, כתבת פיננסים אמביציוזית שמזהה פעילות חשודה בבנק המסחרי הגדול בשטוקהולם ופותחת בחקירה, כאשר רוב החצים מופנים אל מנהל הבנק הבכיר והכריזמטי, פטר רות’. אך העלילה מסתבכת כאשר בי ופטר, האיש שהיא אמורה לחשוף, מתאהבים ומנהלים רומן סוער שמטשטש את הגבולות המקצועיים. מיולי גם ב-HOT HBO.

שיקגו פייר / Chicago Fire, עונה 10 – החל מ-16.5, ימי ראשון-חמישי ב-22:00 ב-HOT Zone וכל הפרקים ב-HOT VOD

אלה תולדות / La Storia, עונה 1 – החל מ-19.5, ימי ראשון ב-22:00 ב-HOT HBO ומה-2.5 ב-HOT VOD

עלילת הסדרה מתרחשת בעיצומה של מלחמת העולם השנייה ומספרת את סיפורם של משפחת רמונדו, אידה, אלמנה ומורת בבית ספר יסודי ובנה המתבגר נינו, המחליטים להסתיר את מוצאם היהודי ולנהל אורח חיים רגיל בעיירה קטנה בפרברי רומא. אך המציאות המלחמתית מערערת את שגרת חייהם, כאשר אידה נאנסת על ידי חייל נאצי ונאלצת ללדת את בנה בחשאי ואילו נינו מצטרף לשורות הפרטיזנים ומשאיר את אמו ואחיו הקטן לבדם אל מול תופת הנאצים. האימה והחורבן שפוקדים את העיירה מאלצים את אידה לצאת למסע הישרדות יומיומי תוך שהיא עושה כל שביכולתה בכדי להגן על משפחתה.

שידור מיוחד של כל פרקי הסדרה ביום השואה ב-HOT3 החל מ-12:00.

ימי חיינו / Days of Our Lives, עונה 1 – החל מ-19.5, ימי ראשון-חמישי ב-HOT3 ומה-1.5 ב-HOT VOD

אופרת הסבון המיתולוגית חוזרת לישראל בפרקים חדשים. “ימי חיינו” מתרחשת בעיירה סיילם שבארה”ב ועוקבת אחר סיפור חייהן של המשפחות ברנדי, הורטון, קיריאקיס ודיאמרה. הדרמה היומית צוללת לעומקן של אירועים טראגיים ורומנטיים המתרחשים בין דמויותיה ומשלבת בין עלילותיה תעלומות רפואיות, אינטריגות עסקיות וסקנדלים פוליטיים.

מיליון דברים קטנים / A Million Little Things, עונות 1-5 – החל מ-19.5, ימי ראשון-חמישי ב-21:15 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

אומרים שחברות אמיתית אינה דבר אחד שלם, אלא מכלול של מיליון דברים קטנים. העלילה מספרת את סיפורם של חבורת צעירים מבוסטון שחייהם נקשרו זה בזה בנסיבות מקריות. לחלקם חיים מוצלחים יותר ולחלקם פחות, אך המשותף לכולם היא תחושת התקיעות שחשים בחייהם. לאחר שחברם הטוב נפטר בפתאומיות, החבורה המאוחדת מקבלת תפנית ומחליטה לחיות את החיים במלוא עוצמתם. הסדרה שופכת אור על משמעותה של חברות בזמנים קשים ועל הכוח האדיר שיש בחיבור בין אנשים, שיכול להציל חיים.

מלון פורטופינו / Hotel Portofino, עונה 3 – החל מ-21.5, ימי שלישי ב-20:15 ב-HOT3 וכל הפרקים ב-HOT VOD

צוות פריז / The Brigade, עונה 1 – החל מ-28.4, ימי שלישי ב-22:00 ב-HOT HBO וכל הפרקים ב-HOT VOD

דרמת פשע צרפתית המספרת את סיפורו של סעיד, מפקדה החדש של יחידת המשטרה המובחרת של צרפת, הנאבקת בפשע מאורגן ובטרור. כאשר פורצת מלחמת כנופיות שמבעירה את רחובות פריז, סעיד נאלץ לשקול שיטות פעולה חריגות בניסיון לסכל את הסכנה גם אם זה אומר להצטרף לארגוני הפשע על מנת להילחם בהם מבפנים. האם יצליח לשמור על ערכיו המוסריים ובאותה העת לעצור את הפשע המשתלט על העיר?

הקיסרית סיסי / Sisi, עונה 2 – החל מ-30.5, כל הפרקים ב-HOT VOD

בעונה השנייה סיסי ופרנץ הופכים להורים ליורש העצר החדש, אך התקופה שאמורה להיות המאושרת בחייהם מהולה בפחדים רבים כאשר ביסמרק מאיים להוביל את אוסטריה למלחמה. בעודה נאלצת לנווט בין חייה הדיפלומטיים לצד היותה אם טרייה ואישה תומכת לבעלה הלוחם, סיסי נתקלת בקשיים רבים המערערים את עולמה. מיוני גם ב-HOT3.

סרטים שמגיעים ל-HOT במאי

המסור 10 / Saw X (שנת 2023) – יום חמישי, 2.5, ב-22:00, HOT Cinema 2

עניין של מזל / Coup de Chance (שנת 2023) – יום שישי, 3.5, ב-22:00, HOT Cinema 4

השכן שלי אדולף / My Neighbor Adolf (שנת 2022) – יום ראשון, 5.5, ערב יום השואה, ב-HOT Cinema 1

הסודות של אבא / My Father’s Secrets (שנת 2022) – יום ראשון, 5.5, ערב יום השואה, ב-HOT Cinema 1

אלופים / Champions (שנת 2023) – יום שישי, 10.5, ב-22:00, HOT Cinema 3

אימה במצולות 2: התהום / Meg 2: The Trench (שנת 2023) – יום שני, 13.5, ב-22:00, HOT Cinema 1

צמא דם / Blood: The Movie (שנת 2022) – יום חמישי, 16.5, ב-22:00, HOT Cinema 2

דוגי סטייל / Strays (שנת 2023) – יום שישי, 17.5, ב-22:00, HOT Cinema 3

אופנהיימר / Oppenheimer (שנת 2023) – יום שני, 20.5, ב-22:00, HOT Cinema 1

חבר במתנה / The New Toy (שנת 2023) – יום חמישי, 23.5, ב-22:00, HOT Cinema 3

בלתי נשכחים 4 / Expend4bles (שנת 2023) – יום שישי, 24.5, ב-22:00, HOT Cinema 1

נקמה קטלנית / Dead Shot (שנת 2023) – יום חמישי, 30.5, ב-22:00, HOT Cinema 2

בלו ביטל / Blue Beetle (שנת 2023) – יום שישי, 31.5, ב-22:00, HOT Cinema 1


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים