מיקרוסופט משדרגת את הגישה לקבצים ב-OneDrive ללא חיבור אינטרנט

OneDrive החדש (מקור מיקרוסופט) OneDrive החדש (מקור מיקרוסופט)

מיקרוסופט (Microsoft) הציגה אוסף שיפורים ל-OneDrive, פתרון אחסון הענן של החברה, המקבל מספר פיצ’רים חדשים ובראשם אפשרות הגישה לקבצים באופן לא מקוון על המחשב, ביצוע פעולות שונות נוספות שיסתנכרנו מול הענן ברגע שחיבור האינטרנט יחזור לעבוד ואפשרות לשפר את מהירות פתיחת הקבצים בעד פי שלוש כאשר קיים חיבור אינטרנט.

השדרוג הנוכחי למצב הלא מקוון ב-OneDrive מגיע כחלק מאוסף שדרוגים נרחב ל-OneDrive, בהם עיצוב מעודכן ושילוב של ה-Copilot, כאשר הפעם מיקרוסופט מנסה לייעל ולשפר את הגישה לקבצי ה-OneDrive דרך ממשק הרשת.

כבר היום ה-OneDrive מאפשר גישה לקבצים השמורים באופן מקומי על המחשב. עם זאת, השדרוג החדש יאפשר למשתמשים גישה נוחה יותר לקבצים עם אפשרות לפתוח קבצים שסומנו לשמירה במחשב אישי, פעולות כמו שינוי שמות קבצים, העברה והעתקה שלהם וסנכרון באופן אוטומטי עם שרתי ה-OneDrive ברגע שיחזור חיבור הרשת.

גישה מהירה יותר לקבצים כשיש אינטרנט

המצב הלא מקוון החדש מביא איתו שיפורים נוספים גם כאשר יש למעשה חיבור אינטרנטי פעיל. הוא מאפשר להשתמש בזיכרון הקאש המקומי של OneDrive על מנת לפתוח קבצים במהירות גבוהה יותר של עד פי 3 בהשוואה לזמן הפתיחה במצב הרגיל.

סנכרון עדכונים לענן ה-OneDrive (מקור מיקרוסופט)
סנכרון עדכונים לענן ה-OneDrive (מקור מיקרוסופט)

על מנת להשתמש בפיצ’ר השימוש הלא מקוון ב-OneDrive יש להוריד את תוכנת ה-OneDrive sync של מיקרוסופט למחשב, כאשר בשלב הראשון פיצ’ר המצב הלא מקוון החדש יהיה זמין רק בעבור משתמשים עסקיים ומתחום החינוך.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים