קופרה מציגה את דגמי 2024 החדשים של ה-Formentor ו-Leon

ה-CUPRA Formentor 2024 (מקור Seat) ה-CUPRA Formentor 2024 (מקור Seat)

קופרה (Cupra), יצרנית הרכב הספרדית, הכריזה על דגמי 2024 של ה-CUPRA Formentor, דגם ה-SUV של החברה, והרכב המשפחתי CUPRA Leon, המגיע בגרסת האצ’בק או ספורטסטורר.

שני הדגמים זמינים בגרסת פלאג-אין היברידית חדשה עם מנוע 272 כ”ס המציע טווח נסיעה חשמלי של מעל 100 ק”מ.

עיצוב רכבי הקופרה לשנת 2024

דגמי ה-Formentor ו-Leon לשנת 2024 מגיעים בעיצוב חדש ויעודי לחברה שפותח על ידי CUPRA Design, חברת העיצוב החדשה של קופרה. עיצוב “אף הכריש” הוא אגרסיבי יותר, בדומה לדגם ה-Tavascan, ומגיע עם פנסי matrix LED משולשים קדמיים ואחוריים, גריל מנוע נמוך יותר ואוסף צבעים חדש, הכולל צבעי מט דוגמת ברונזה (Century Bronze) ואפור (Enceladus Grey).

החברה עשתה מתיחת פנים לרכבים גם מבפנים עם מספר סגנונות עיצוב שונים לבחירה, תאורת אווירה ומערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 12.9 אינץ’, שיפעיל את מערכת ה-HMI (ר”ת Human Machine Interface) היעודית שלה ויתחבר למערכת שמע מובנית, הכוללת 12 רמקולים שפותחו בשיתוף פעולה עם חברת סנהייזר.

ה-CUPRA Leon 2024 (מקור Seat)
ה-CUPRA Leon 2024 (מקור Seat)

מפרט טכני

החברה לא פרסמה את המידע הטכני על צמד דגמי ה-Formentor ו-Leon החדשים במלואו, אך ציינה כי הם יהיו זמינים בארבע תצורות מנוע שונות:

  • בנזין (TSI)
  • היברידי קל (eTSI)
  • דיזל (TDI)
  • גרסת eHybrid פלאג-אין היברידית

דגמי ה-Formentor ו-Leon Sportstourer יוכלו להגיע עם מנוע בנזין 2.0 ליטר חדש בהספק של כ~328 כ”ס ואילו כלל הדגמים יהיו זמינים עם מנוע טורבו 1.5 ליטר היברידי חדש בהספק משולב של 272 כ”ס (200kW) ומערך סוללות 19.7kWh המציע טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-100 ק”מ ותמיכה בטעינת 50kW DC מהירה.

חברת CUPRA לא פרסמה צפי זמינות או מחירים לדגמי 2024 של ה-Leon ו-Formentor.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים