גוגל תוסיף ל-Google Photos פיצ’ר שיפור איכות וידאו בלחיצת כפתור

צילום: רונן מנדזיצקי

גוגל עומדת להוסיף לאפליקציית ה-Google Photos (“גוגל תמונות”) שלה פיצ’ר חדש לשיפור הוידאו בשם Enhance your video (“שפר את הוידאו שלך”), שיאפשר לבצע עריכה אוטומטית של סרטוני וידאו בצורה מקומית על גבי המכשיר של המשתמש בלחיצה כפתור אחת.

אחרי שהוסיפה כלי עריכה חדשים ל-Google Photos בחודש הקודם, דוגמת “מחק קסם” שהפך להיות זמין בעבור כלל משתמשי האפליקציה, נראה כי השיפור הבא לפיצ’רי האפליקציה יגיע בדמות כפתור עריכה חדש שיתאים באופן אוטומטי את הבהירות, ניגודיות, רווית הצבעים והגדרות נוספות בסרטוני וידאו בצורה דומה לאפשרות שיפור איכות התמונות הקיימת באפליקציה.

פיצ’ר שיפור הוידאו החדש של גוגל אותר חבוי בגרסה 6.81.0.628906483 של אפליקציית ה-Google Photos, אפליקציה רשמית סטנדרטית ולא גרסת בטא מוקדמת. כלומר, מדובר על פיצ’ר מובנה באפליקציה שעדיין לא הופעל באופן רשמי.

פיצ'ר שיפור איכות וידאו ב-Google Photos (מקור Android Authority)
פיצ’ר שיפור איכות וידאו ב-Google Photos (מקור Android Authority)

בצילום המסך ניתן לראות כפתור חדש תחת אפשרויות העריכה של סרטוני וידאו באפליקציה, עם “שרביט קסם” המתואר (בתרגום חופשי לעברית) כ”שפר את הוידאו שלך בלחיצה אחת“.

פיצ’ר השיפור החדש יערוך באופן אוטומטי את סרטון הוידאו על גבי המכשיר עצמו ולא באמצעות שרת חיצוני, כאשר לאחר השיפור האוטומטי, שיכול להימשך זמן מה בהתאם לגודל הוידאו והמכשיר של המשתמש, ניתן גם לשמור את התוצאה.

לפניכם סרטון וידאו אותו פרסם אתר Android Authority על פיצ’ר שיפור איכות הוידאו החדש:

מאחר ומדובר על פיצ’ר חבוי קשה לדעת מתי גוגל תשיק אותו בצורה רשמית, אך ניתן להניח בוודאות די גדולה כי הדבר יקרה בעתיד הקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים