הוכרז: Bose SoundLink Max – רמקול אלחוטי נייד ועמיד

רמקול SoundLink Max (מקור Bose) רמקול SoundLink Max (מקור Bose)

חברת האודיו Bose הכריזה על SoundLink Max, הרמקול האלחוטי הגדול ביותר של החברה המיועד לשימוש בדרכים, שמציע עמידות במים ואבק בתקן IP67, תוך כדי שהוא מסוגל לשמש כסוללה ניידת לטעינת מכשירים סלולריים ולספק זמן סוללה ארוך של עד 20 שעות שימוש.

בזמן שרובנו מכירים את Bose בזכות אוזניות ה-QuietComfort השונות, החברה מחזיקה גם את סדרת רמקולי ה-SoundLink הניידים, אליהם מצטרף כעת דגם ה-SoundLink Max החדש, שמגיע כאח הגדול והעוצמתי יותר של ה-SoundLink Flex שהוצג ב-2021.

בדומה ל-Flex, רמקול ה-Max החדש מיועד במיוחד לשימוש נייד מחוץ לבית, כשהוא מגיע עם גוף עמיד עשוי מתכת עם עמידות למים ואבק בתקן IP67.

הרמקול מגיע במשקל של כ~2.13 ק”ג, כולל ידית נשיאה מובנה הניתנת להסרה ולהחלפה ברצועת כתף לנשיאה נוחה יותר, אותה ניתן לרכוש בנפרד.

רמקול SoundLink Max (מקור Bose)
רמקול SoundLink Max (מקור Bose)

הרמקול מגיע עם תמיכה בקישוריות Bluetooth 5.3 אלחוטית, כולל AptX Adaptive לאיכות שמע אלחוטית גבוהה יותר, כאשר ניתן להשתמש בו גם באמצעות חיבור 3.5 מ”מ חוטי.

מבחינת זמן השימוש, הסוללה המובנה תספיק לעד 20  שעות שימוש לפי היצרן, כאשר חיבור ה-USB-C המשמש לטעינה מאפשר להשתמש ברמקול גם בתור סוללה ניידת לטעינת המכשיר הסלולרי ועוד.

רמקול ה-SoundLink Max החדש יהיה זמין למכירה החל מה-16 במאי במחיר של 399 דולר (כ~1490 ש”ח), כאשר ניתן יהיה להשיג אותו בצבע שחור (Black) או כחול (Blue Dusk).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים