אוזניות הפרימיום Epic Lab Edition של JLab מגיעות לארץ

אוזניות ה-Epic Lab Edition (מקור JLab)

חברת JLab משיקה בארץ את אוזניות ה-TWS פרימיום מדגם Epic Lab Edition באמצעות ביקונקט, יבואנית החברה בישראל. אוזניות ה-Epic Lab Edition מגיעות בעיצוב היברידי כפול עם סינון רעשים אקטיבי (ANC), עמידות במים ואבק בתקן IP55 וזמן סוללה ארוך של עד 56 שעות שימוש.

אוזניות ה-Epic Lab Edition נועדו לשים דגש גבוה על איכות השמע הודות לעיצוב היברידי כפול, המשלב דרייבר 10 מ”מ דינמי סטנדרטי ודרייבר Balanced Armature של Knowles, לצד תמיכה בשמע היקפי (Spatial Audio) ואפליקציית JLab היעודית, המאפשרת למשתמשים להתאים אישית את השמע או לבחור באחד ממצבי שמע המוגדרים מראש.

האוזניות מגיעות עם תמיכה בקישוריות Bluetooth 5.3 ובקודקי ה-LDAC ו-LC3 להעברת שמע באיכות גבוהה וחיבור כפול (multipoint) לשני מכשירים במקביל.

בנוסף, ניתן למצוא במארז הנשיאה דונגל USB-C יעודי המאפשר קישוריות אלחוטית עם זמני שיהוי נמוכים יותר בחיבור למחשבים, קונסולות ועוד.

אוזניות ה-Epic Lab Edition (מקור JLab)
אוזניות ה-Epic Lab Edition (מקור JLab)

מבחינת זמן השימוש בהן, אוזניות ה-Epic יציעו למעלה מ-13 שעות שימוש בטעינה אחת ולמעלה מ-56 שעות שימוש יחד עם מארז הנשיאה והטעינה שלהן ללא סינון רעשים פעיל, כאשר הפעלת סינון הרעשים מורידה את זמן הסוללה ל-9 ו-36 שעות, בהתאמה.

את האוזניות ניתן להטעין בחיבור USB-C חוטי או בטעינת Qi אלחוטית, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת שעה ו-45 דקות של מוזיקה בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות ה-Epic Lab Edition החדשות זמינות למכירה בארץ במחיר של 1,099 ש”ח.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים