שמועה: אפל תשנה את גדלי המסכים בסדרת ה-iPhone 17 ב-2025

iPhone 15 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי) iPhone 15 Pro (צילום: רונן מנדזיצקי)

אנו במרחק של כ-4 חודשים מהכרזתה של אפל על דגמי סדרת ה-iPhone 16, אך שמועה חדשה המגיעה מצידו של אנליסט בהונג-קונג מעידה על כך שבחברה מתכננים לבצע שינוי משמעותי בסדרת האייפון בשנת 2025, עם החלפתו של דגם ה”פלוס” בדגם iPhone 17 Slim, אשר יגיע עם מסך מעט קטן יותר מזה הזמין כיום בדגם הפלוס, זאת לצד מסך גדול יותר בדגמי הפרו.

האנליסט ג’ף פו (Jeff Pu) מחברת Haitong International Securities מציין (דרך 9to5mac) כי אפל תבצע עדכונים בעיצוב דגמי סדרת האייפון 17 בשנה הבאה, אלו יכללו שיפורים למצלמת הסלפי הקדמית, אי דינמי קטן יותר ועוד, ובידול נוסף בין דגמי ה”פרו” והדגמים הרגילים בצד המסך.

השינויים הצפויים בדגמי האייפון 17

על פי הערכותיו של האנליסט, המסך של דגם ה”פלוס” הקיים יקטן מעט, בעוד שדגמי ה”פרו” דווקא יגדלו.

גדלי המסכים הצפויים בסדרת האייפון 17:

  • iPhone 17 יגיע עם מסך בגודל 6.1 אינץ’ (בדומה לקיים כיום)
  • iPhone 17 Slim יגיע עם מסך בגודל 6.6 אינץ’ (קטן יותר מול מסך 6.7 אינץ’ הקיים בדגם ה-iPhone 15 Plus כיום)
  • iPhone 17 Pro יגיע עם מסך בגודל 6.3 אינץ’ (גדול יותר מול מסך 6.1 אינץ’ הקיים בדגם ה-iPhone 15 Pro כיום)
  • iPhone 17 Pro Max יגיע עם מסך בגודל 6.9 אינץ’ (גדול יותר מול מסך 6.7 אינץ’ הקיים בדגם ה-iPhone 15 Pro Max כיום)
iPhone 15 Pro Max (צילום: רונן מנדזיצקי)
iPhone 15 Pro Max (צילום: רונן מנדזיצקי)

מעבר לזאת, מציין האנליסט כי אפל תעדכן את המעבדים בדגמי הפרו לסדרת Apple A19, בעוד שהדגמים הרגילים צפויים להישאר עם שבב ה-Apple A18, שטרם נחשף, אך צפוי להגיע לדגמי ה”פרו” בסדרת האייפון 16 מאוחר יותר השנה.

על פי האנליסט, עדכונים בצד זיכרון העבודה (RAM) יגיעו לדגמי האייפון ב-2025 גם כן, כאשר דגמי הכניסה (אייפון 17 ואייפון 17 סלים) יציעו 8 גיגה-בייט של זיכרון ודגמי ה”פרו” יציעו 12 גיגה-בייט של זיכרון.

בכל הנוגע למצלמת הסלפי הקדמית, מציין האנליסט כי זו תגיע עם חיישן 24 מגה-פיקסל (במקום 12MP כיום).

בשלב זה יש לקחת את הדברים בעירבון מוגבל, אך נציין כי לפחות בכל הנוגע לשינוי גודל התצוגה בדגם הפלוס ושילובה של מצלמת סלפי ברזולוציית 24 מגה-פיקסל כבר היו דיווחים קודמים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים