הגלקסיה מתהפכת בסדרת האנימציה “לגו מלחמת הכוכבים”

מתוך “לגו מלחמת הכוכבים” (באדיבות דיסני+)

הגלקסיה עומדת להפוך להרבה יותר מצועצעת. דיסני+ מכריזים על סדרה חדשה בעולם “מלחמת הכוכבים”, והפעם בצורת לגו. בדומה ל“סרט לגו” שיצא בשנת 2014 ומאז הניב המשכונים כמו “לגו באטמן” ו“לגו נינג’גו”, גם הסדרה החדשה תציג את הדמויות האהובות מסרטיו של ג’ורג’ לוקאס בדמות הבובות הצהובות.

הסדרה, המיועדת לכל המשפחה, תכלול ארבעה פרקים שיציגו לנו דמות חדשה בגלקסיה בשם סיג גריבלינג אותה ידבב כוכב “דברים מוזרים” גאטן מטראצו. סיג הוא רועה נורף (Nerf Herder) פשוט החושף יום אחד מקדש ג’דיי חבוי, שם הוא נתקל בחפץ עתיק הטומן בחובו כח אדיר.

סיג מוצא עצמו נקלע להרפתקה ביקום מקביל של “מלחמת הכוכבים” בו כל מה שידענו על הסיפור מתהפך והטובים הופכים רעים, קצת בדומה לסדרה “מה אם…?” של מארוול.

הטריילר עושה שימוש טוב בעובדה שמדובר בלגו, ומציג לנו את אבני היקום מתפרקות ונבנות מחדש בצורה לא נכונה שעושה בלאגן בגלקסיה. הכוכבים והירחים של הסדרה משתנים והדמויות מתערבבות, וכך אנו מקבלים למשל את ג’אר ג’אר בינקס בתור לוחם ממסדר הסית’ המחזיק בחרב אור אדומה.

ג'אר ג'אר בינקס מתוך
ג’אר ג’אר בינקס מתוך “לגו מלחמת הכוכבים” (באדיבות דיסני+)

יחד עם חברים חדשים, סיג יצטרך להשתלט על החפץ ולהוכיח כי הוא יכול להיות הגיבור שיחזיר את כל היקום בחזרה לאיך שהיה.

סדרת האנימציה מגיעה לציין 25 שנה של שיתוף פעולה בין חברת לוקאספילמס ולגו, אשר משחררות יחד גרסאות צעצוע של דמויות הסדרה ולוקיישנים אהובים למעריצים הכמהים להביא את הגלקסיה הרחוקה לתוך ביתם.

את הסדרה יצרו התסריטאים דן הרננדז ובנג’י סאמיט, הצוות שמאחורי סרט האנימציה “צבי הנינג’ה: המוטנטים”. אל צוות השחקנים מצטרפים טוני רבולורי (“ווילו”), בובי מוינהן (“הקרב על הפופ-טארט”), מרסאיי מרטין (“שחור-כזה”), אחמד בסט (“המנדלוריאן”) ומארק המיל, שישחזר את תפקידו כלוק סקייווקר.

הסדרה תעלה לדיסני+ החל מה-13 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים