הצצה ראשונה: Sony Xperia P הראשון עם מסך ה-WhiteMagic (וידאו)

לקחנו את סמארטפון ה-Sony Xperia P, עליו הכריזה חברת סוני במהלך מסיבת העיתונאים המקדימה שלה לתערוכת Mobile World Congress, להצצה ראשונה בוידאו וכמובן שחזרנו גם עם כמה רשמים. ה-Xperia P מתגאה בכך שהוא הראשון להיות מצוייד במסך בטכנולוגיית ה-WhiteMagic של סוני, בגודל 4 אינץ’ ובעל רזולוציית qHD (כלומר 960X540). למסך מהסוג החדש נוסף צבע הלבן לתצורת ה-RGB הסטנדרטית, לכן לטענת סוני הצפייה בו באור השמש (משהו שחשוב לנו הישראלים מאוד) נוחה במיוחד. אור שמש לא היה לנו במסיבת העיתונאים, אך אנו בהחלט התרשמנו מהצבעים ומחדותו – הטקסט עליו נראה פשוט נפלא.

ה-Xperia P מבוסס פלטפורמת ה-NovaThor U8500 מבית האקסית אריקסון ובעלת מעבד כפול-ליבה 1GHz, מגמה חדשה בשוק הביניים של שנת 2012. גרסת מערכת ההפעלה איתה הוצג המכשיר היא אנדרואיד 2.3.7, גרסה זו תרוץ גם במכשיר כאשר יושק ובעתיד יקבל שדרוג לאנדרואיד 4.0 ICS. הממשק החדש של סוני נראה פשוט מצויין, הרבה יותר אלגנטי מזה במכשירי האקספריה הקודמים ובלי ממשקים מסובכים. ה-Xperia P מגיע עם תכונה שימושית ומגניבה לא פחות, המאפשרת באמצעות לחיצה רצופה על כפתור המצלמה מעבר ממכשיר נעול לצילום מידי תוך 1.5 שניות (כפי שניתן לראות בוידאו).

מפרטו של סמארטפון ה-Sony Xperia P מתאים לשוק הביניים של 2012, אבל מצליח להרשים עם תכונות של מכשיר שוק גבוה לכל דבר. הוא מצוייד במצלמת 8 מגה-פיקסל עם צילום וידאו באיכות HD 1080P, יציאת HDMI, תחנת עגינה אופציונלית המשמשת גם להצגת ממשק על גבי הטלוויזיה וכוללת זוג חיבורי USB, עשוי אלומיניום בטכניקת Unibody (הסוללה לא ניתנת להחלפה) ועוד.

ה-Sony Xperia P יושק באמצע רבעון שני של 2012 ויהיה אחד מהסמארטפונים שיהפכו את שוק הביניים למרגש שוב.

לחצו על “אהבתי” לגאדג’טי ותקבלו את כל העדכונים מ-MWC ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים