HTC מפרסמת מועד רשמי ומחירים להשקת סדרת ה-One באירופה

HTC ציינה כי היא מתכוונת להשיק את סדרת One החדשה שהייתה הכוכבת בתערוכת MWC 2012 בתאריך ה-2 לאפריל במדינות: גרמניה, שוויץ ואוסטריה. החברה הטיוואנית תשיק את שלושת המכשירים החדשים בשלושת המדינות ותציע אותם במחירים מעניינים למדי. הראשון הוא מכשיר המרובע ליבות בעל מסך ה-4.7 אינץ’, הלוא הוא One X שיגיע עם תג מחיר של 599 יורו (2,900 שקלים), לצידו יושק גם One S שמגיע עם גוף קרמי המורכב מפלזמה מחוממת ומסך Super AMOLED בגודל 4.3 אינץ’ במחיר של 499 יורו (2,400 שקלים). אחרון חביב הוא One V עם מסך 3.7 אינץ’ ועיצוב רטרו המזכיר את מכשיר ה-Hero של החברה שיעלה 299 יורו (1,800 שקלים).

בעברה פרסמנו כי כבר ניתן להזמין את המכשירים בהזדמנה מקודמת בחנויות אונליין כדוגמת Clove אליהן המכשיר יגיע ב-5 באפריל במחירים נמוכים אף יותר, בהנחה שהמשתמש הישראלי לא ישלם את המיסים מתוך היותו תייר, לכן מעניין לראות מה יהיו המחירים בסופו של דבר באירופה. ומה איתנו? היבואן הרשמי ציין כי המכשירים עתידים לנחות בערך בין החודשים מאי ויוני בארץ, ואנחנו בתקווה ש-HTC תעצור גם פה במסע ההשקה שלה ברחבי העולם. זהו המקום גם לציין כי בעקבות הכתבה שפרסמנו על מסע ההשקה רבים מכם בקשו מ-HTC להגיע לישראל וישנן כבר עשרות אם לא מאות תגובות הפונות ל-HTC, אז כל הכבוד לכל מי שנרתם לעזרה וזה הזמן להמשיך להדגיש בפני HTC  עד כמה אנחנו רוצים שהיא תגיע לכאן.

עכשיו כשיש כבר מחירים ותאריך השקה באירופה, האם אתם מתכוונים להזמין את המכשיר?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים