הוכרז: Meizu MX משודרג – הראשון בעולם עם פלטופרמת Exynos מרובעת-ליבות

חברת Meizu הסינית הכריזה לפנות בוקר על גרסה משודרגת לסמארטפון הדגל שלה, ה-Meizu MX, כעת עם מעבד מרובע-ליבה. למרבה ההפתעה, ה-Meizu MX החדש הינו הראשון בעולם עם פלטפורמת ה-Exynos מרובע הליבות של סמסונג, המבוססת על ארכיטקטורת ARM Cortex-A9. נראה כי החברה הסינית הקדימה אפילו את סמסונג עצמה (כנראה המכשיר הראשון של עם פלטפורמה זו יהיה ה-Galaxy S III) להשתמש בפלטפורמה החדשה, המיוצרת בתהליך של 32 ננו-מטר ולטענת החברה תביא לצריכה חשמל של 20% פחות.

להזכירכם, דגם ה-Meizu MX הקודם (שהוכרז לפני ארבעה חודשים) צוייד בפלטפורמת ה-Exynos עם מעבד כפול-ליבה 1.4Ghz שהיה המהיר ביותר בזמן השקתו. החברה מפרסמת שפלטפורמת ה-Exynos החדשה עם המעבד מרובע-ליבה יהיה מהיר יותר ב-60% מקודמו ובעל שיפור של 50% בביצועים הגרפיים.

הפרטים הטכניים של דגם ה-Meizu MX המחודש לא נחשפו במלואם ובנוסף למה שכתבנו עד כה הוא יצוייד במסך 4 אינץ’ מסוג ASV ברזולוצייה של 960X640 (צפיפות פיקסלים של 292PPI), מצלמה 8 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם מהיר במיוחד f/2.2 עם פלאש LED וצילום וידאו באיכות HD 1080P, סוללת 1,700mAh וכנראה ששאר המפרט יהיה זהה לדגם הקודם. מערכת ההפעלה אותה יריץ המכשיר הינה אנדרואיד 4.0 ICS עם ממשק ה-Flyme של מיזו, לאחרונה איפשרה החברה לעשות שימוש גם בממשק המקורי של אנדרואיד.

ה-Meizu MX מרובע-ליבה יהיה זמין החל מחודש יוני לרכישה ברחבי סין עבור 2999 יואן (1,789 ש”ח) לדגם ה-32GB ו-3999 יואן (2,386 ש”ח) עבור דגם ה-64GB. דגם ה-Meizu MX כפול-ליבה יעלה כעת 2399 יואן (1,431 ש”ח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים