גאדג’טי בלילה: McDonald’s מודה שהתמונה היא להמחשה בלבד

תעשיית המזון המהיר בארה”ב וקנדה מגלגלת מיליארדי דולרים מדי חודש, כי מה יותר פשוט וטעים מזה? את חלק מהצלחתן של רשתות המזון המהיר ניתן לזקוף לזכותן של מחלקות השיווק שגורמות גם לצרכן השבע להיות רעב. זה עשוי להתחיל בפרסומות שונות בטלוויזיה, להמשיך בתמונות מגרות בעיתון היומי ובסופו של דבר להסתיים על מגש פלסטיק שעליו תמונה… קצת שונה ממה שראינו בערב שלפני-כן בטלוויזיה.

רשת המזון המהיר הגדולה בעולם, מקדונלד’ס, מאפשרת ללקוחותיה בקנדה לשאול שאלות אודות החברה ומוצריה דרך אתר האינטרנט שלה ודואגת גם לספק תשובות במהירות. לשאלה אחת, התייחסה מקדונלד’ס ברצינות יתרה ואף צילמה וידאו מעניין המספק תשובה מדויקת להפליא. השאלה היתה “איך זה שבתמונות נראים ההמבורגרים כ”כ גדולים ומגרים כשבפועל הם מכווצים ודלים?” ומקדונלד’ס, שאינה מפחדת משקיפות, מסבירה.

מנהלת השיווק של מקדונלד’ס בקנדה, זו שגם מנחה את הוידאו, מספרת שעל ההמבורגרים המופיעים בפרסומות מבוצע תהליך הרכבה הנמשך דקות ארוכות שהרשת אינה מסוגלת לספק עבור כל המבורגר היוצא ממטבחיה. עוד היא מוסיפה כי המרכיבים מהם מכינים את ההמבורגרים שבפרסומות זהים לחלוטין לאלו שמקבל הלקוח – אולם תנאים מסוימים גורמים לאלו להיראות פחות מגרים (כמו למשל אדי החום המתרכזים בקופסת הקרטון וגורמים להמבורגר להתכווץ).

אז בפעם הבאה שתצפו בפרסומת למזון מהיר, דעו שלא רק על דוגמניות משתמשים בפוטושופ וכי לא מעט עבודה בוצעה בכדי לגרום לכם לחוש ברעב…


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים