המעבר מ-iPhone ל-Galaxy של סמסונג: מעכשיו, עם מכשול אחד פחות

חברת סמסונג מסירה מכשול משמעותי במעבר של משתמשי ה-iPhone לשימוש במכשירי Galaxy. בסוף השבוע האחרון הודיעה סמסונג כי תציע לרוכשי מכשירי Galaxy אפליקציה פשוטה אשר תסנכרן את הנתונים מהאייפון ישירות למכשיר הגלקסי, וזאת במטרה לשמור על התוכן והקבצים של המשתמש בתהליך המעבר. בין היתר האפליקציה מאפשרת העברת שירים, סרטוני וידאו, תמונות, אנשי קשר והודעות טקסט ממכשיר האייפון אל מכשיר הגלקסי. נכון לעכשיו החברה מציעה את השירות בבריטניה בלבד, למרות שמבחינה טכנית כל משתמשי הגלקסי יכולים להוריד את האפליקציה בחינם בחנות האפליקציות של גוגל, Google Play.

סימון סטנפורד, סגן נשיא חברת סמסונג בריטניה, אמר כי “אנו גאים להודיע על השקת האפליקציה החדשה ולא מסוגלים לחכות לשמוע מה הלקוחות חושבים עליה. אנו יודעים שבדרך-כלל משתמשי אייפון לא ששים לעבור לשימוש בגלקסי משום שלא ניתן להעביר את השירים השמורים בתוכנת ה-iTunes במכשיר שלהם. האפליקציה החדשה תאפשר לאנשים להנות מתוכן ה-iTunes שלהם גם במכשיר הגלקסי שברשותם. בנוסף, מדובר בתהליך פשוט וקצר אשר לוקח כ-5 דקות בממוצע”.

האם כך תצליח סמסונג לעודד את משתמשי האייפון לערוק לטובת ה-Galaxy? לא נראה לנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים