גוגל מכריזה על חידושים ב-Google Drive, משחררת גם גרסה לאייפון ולאייפד

באפריל האחרון השיקה גוגל את שירות האחסון בענן Google Drive, לאחר מסכת שמועות מדויקות להפליא. הערב, באירוע הפתיחה של היום השני לכנס המפתחים Google I/O 2012 המתקיים בסן-פרנסיסקו, הכריזה גוגל כי באחרונה חצה השירות את רף 10 מיליון המשתמשים שחיברו את חשבון ה-Gmail שלהם לשירות האחסון בענן. את השירות שיחררה גוגל לפני כחודשיים ל-Windows, Mac OS X ואנדרואיד וכעת היא מודיעה גם על גרסה בעבור iOS 4.3 ומעלה (זאת אומרת – גם לאייפון ולאייפד, הזמינה להורדה מה-AppStore) ולמערכת ההפעלה Chrome OS.

בתוך כך, מכריזה גוגל גם על כמה שיפורים בשירות, הזמינים כבר עכשיו: הראשון והמרהיב שבהם (מבחינתנו לפחות) הוא שילוב טכנולוגיית זיהוי תמונה בשירות. משמעות הדבר, לדוגמה – אם נעלה לחשבון שלנו כמה עשרות תמונות מהטיול לצרפת ואז נבצע חיפוש למילה “Eiffel Tower”, שירות Google Drive ידע להציג רשימת תמונות שצילמנו בהן מופיע מגדל אייפד אייפל. בהחלט אופציה שימושית, במיוחד כשמדובר באוסף של כמה מאות תמונות (אתם מוזמנים לנסות בעצמכם!).

שיפור נוסף שגרף תשואות מהקהל הוא מצב ה-Offline של Google Docs, המאפשר עריכת קבצים משירות הענן ללא חיבור לאינטרנט. השינויים והתוספות שנבצע במסמך יישמרו בקובץ מקומי זמני שיועלה לשירות ויעדכן את הקובץ המקורי באופן אוטומטי ברגע שיזוהה חיבור לרשת האינטרנט. על פי ההדגמה שנערכה על הבמה, נראה הקובץ המקורי מתעדכן תוך שניות ספורות מאז הרגע בו זוהה חיבור לרשת האינטרנט. על פי גוגל, אופציה זו זמינה כעת וניתן לנסות אותה בעצמנו, ובקרוב היא צפויה להתאפשר גם במצגות ולא רק במסמכים פשוטים וטבלאות אקסל.

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים