גם על השולחן: אתר RapidShare משיק את RapidDrive

אתר אחסון הקבצים RapidShare שחגג לפני כמה שבועות את יום הולדתו העשירי, הודיע אתמול על השקת RapidDrive, קליינט חלונות לשירות אחסון הקבצים הותיק אותו הוא מציע לגולשיו. השירות דומה במאפייניו ל-Dropbox ומציע כונן וירטואלי על גבי מערכות Windows המסתנכרן תמיד ובאופן אוטומטי עם חשבון המשתמש באתר RapidShare – זאת אומרת שכל הקבצים שיועלו לאתר יהיו זמינים גם בתיקיה שעל המחשב ולהיפך.

את שירות אחסון הקבצים בענן מציעים ב-RapidShare בחינם ובנפח ללא הגבלה, אולם השימוש ב-RapidDrive אפשרי כרגע רק ללקוחות שרכשו חשבון RapidPro ולא ברור אם ייפתח בעתיד לחשבונות החינמיים. ומה ההבדל בין חשבון חינמי ל-RapidPro? הקבצים אותם מעלה לקוח שאינו משלם, יימחקו משרתי החברה כעבור 30 ימים מאז מועד ההורדה האחרון שלהם, לקוח משלם יוכל לאחסן את קבציו ללא הגבלת זמן. צפו בתעריפי RapidPro.

“עם RapidDrive אנו מספקים כלי הממזג בין אחסון בענן וסביבת המחשב האישי, מה שהופך את ניהול הקבצים לפשוט הרבה יותר. RapidDrive הוא ללא ספק אמצעי חיוני לפישוט תהליכי עבודה”, הסבירה מנהלת האתר אלכסנדרה סווינגלי. כפי שזה נראה כרגע, אין כאן תחרות אמיתית ל-Drive של גוגל או ל-Dropbox מאחר והשימוש הבסיסי ב-RapidDrive דורש תשלום חודשי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים