גאדג’טי בלילה: רוצים לדעת איך מרגיש אדם בן 75? כנסו לחליפה

בתור ילד, תמיד תהיתי איך מרגיש סבא שלי, איך מרגישה מכונת גוף האדם המשומנת לאחר 75 שנה. האם גם בכם עלתה המחשבה? היום יש תשובה, היכנסו לחליפה.

חוקרים במכון לגריאטריה בברלין (Berlin’s Evangelical Geriatrics Centre – EGZB) פיתחו את “חליפת האיש הזקן” שמטרתה לתת את תחושת גופו של אדם בן 70-75 שנה לצורך הבנה ופיתוח של צרכים ומוצרים לגילאים מתקדמים. החליפה, שמזכירה את זו של ניל אמסטרונג, מנוונת את חוש השמיעה באמצעות אטם מתוחכם, מטשטשת את הראיה, מקשה על חופש המפרקים ובכלל על ההתנהלות כולה.

החליפה, ששוקלת כעשרה קילוגרמים, תאפשר לרופאים ולמפתחים להבין יותר איך מרגישים מטופליהם הקשישים. “לא רק נוכל להעביר מצגת ‘פאור-פויינט’ אלא גם נוכל לתת להם להתנסות (כמעט) בדבר האמיתי, בכך נוכל למשוך יותר מפתחים שיעסקו בתחום זה”, אומרת רייצ’ל אקרדט (Rahel Eckardt). זו לא החליפה הראשונה שפותחה, חליפה דומה פיתחו MIT לפני כקרוב לשנה.

תוחלת החיים גדלה אך המכונה הופכת זקנה ובלויה, מה דעתכם, האם בזכות החליפה אנחנו נוכל להזדקן בשיבה עוד יותר טובה?

יש לכם סרטונים או תמונות מצחיקות? שלחו לנו וכמובן שניתן קרדיט!
נתראה בגאדג’טי בלילה הבא – יום ראשון בשעה 22:30


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים