מארק צוקרברג: לא מתוכנן “מכשיר פייסבוק”, נכון לעכשיו

כבר הרבה זמן מתרוצצות שמועות על כך שפייסבוק מתכוונת להשיק, בשיתוף אחת היצרוניות הגדולות בשוק, מכשיר יעודי שיתרכז בהתממשקות רחבה עם הרשת החברתית בגדולה בעולם. השמועה הראשונה עסקה בכך שפייסבוק מתכוונת לפנות לחברת HTC ועמה לפתח את המכשיר המיוחד שעתיד היה לצאת בשנה הבאה. לאחר מכן הגיעו שמועות כי מיקרוסופט רוצה להיות היצרנית של המכשיר ועוד נאמר כי מיקרוסופט כבר החלה לפעול על מנת שפייסבוק תבחר במערכת ההפעלה Windows Phone עבור מכשיר מבוסס פייסבוק. כל מי שאכן ייחל שיצא מכשיר אנדרואיד בעל אינטגרציה גבוהה עם פייסבוק יצטער לשמוע כי מארק צוקרברג ציין, כאשר נשאל האם פייסבוק מתכוונת להיכנס לתחום החומרה במטרה להגדיל את תפקידה בשוק המובייל, כי “החברה מעדיפה לעבוד בצמוד עם השחקניות הגדולות בתחום הסלולר ולהגדיל את הטמעתה של פייסבוק במכשירים של אותן החברות”. צוקרברג הוסיף כי “זאת הסיבה שאנחנו משתפים פעולה עם אפל ועובדים בצמוד איתם (הכוונה ככל הנראה ליצרניות מכשירי האנדרואיד)“.

אם לומר את האמת, אנחנו בספק אם יש בכלל צורך במכשיר מיוחד עבור פייסבוק מאחר שכבר כיום האפליקציה הקיימת בנוסף לממשקים החדשים של החברות מאפשרים שיתוף והעברת מידע בצורה מעולה לרשת החברתית. מה גם שמכשירים אחרים בעבר, שהתהדרו בזיקתם הרבה לפייסבוק ובממשק מיוחד שהותאם בעבורם, לא הצליחו לשבור את שיאי המכירות ונשארו כמעט אנונימיים.

מה דעתכם? הייתם קונים פייסבוקפון?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים