לראשונה: כרטיסי מתנה ב-Google Play Store

הרגע לו ציפו כולם סוף סוף מגיע. לאחר שחשפנו בפניכם את האפשרות כי כרטיסי מתנה יהוו חלק בלתי נפרד מכלכלתה החדשה של ה-Google Play, מכריזה כעת גוגל באופן רשמי כי כך יהיה הדבר.

כרטיסי המתנה יגיעו במנות של $10, $25 ו-$50 ויהיו זמינים לרכישה בארה”ב בלבד דרך חנויות טארגט, GameStop ו-Radio Shack כאשר בהמשך תצטרף גם וול-מארט לעסקי כרטיסי המתנה ל-Google Play.

איך זה עובד?

על כל כרטיס מוטבע קוד ייחודי אותו ניתן יהיה להזין בחנות האפליקציות Google Play. לאחר הזנת הקוד, תזכה גוגל את חשבונכם בקרדיט המתאים לגובה סכום כרטיס המתנה אותו רכשתם, או שנרכש עבורכם. שימוש בכסף שנתקבל דרך כרטיס המתנה יאפשר רכישת אפליקציות ואף רכישה בתוך אפליקציות, אך לא יהיה תקף לגבי רכישת מוצרים פיזיים (כמו טלפונים או טאבלטים אותם מוכרת גוגל דרך Google Play).

כרטיסי המתנה זמינים כבר זה זמן רב עבור משתמשי חנות האפליקציות של אפל וסביבם נוצרה כבר כלכלה שלמה. כרטיסי מתנה לאפסטור של אפל ניתן לרכוש באיביי עבור פרמיה על מחיר הבסיס, אך לאחרונה החלו חנויות שונות למכור את כרטיסי המתנה בהנחות, כך למשל, ניתן לרכוש כרטיס מתנה לאפסטור של אפל בשווי 100$ עבור עלות של 80$ בלבד. מבצעים אלו הפכו מאוד פופולריים מסיבות מובנות ואתר בסט-ביי כבר הפך מבצעים אלה לחצי מנהג.

כרטיסי מתנה יכולים להוות כלי סחר נפלא עבור מי שאינם רוצים לחשוף את פרטי כרטיס האשראי שלהם מול אפל או גוגל ורבים משתמשים בכרטיסי המתנה, אותם ניתן לרכוש בנפרד ולהטעין כל פעם מחדש בחשבון, כתחליף לשימוש בכרטיס האשראי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים