הודלף: סוני תציג בקרוב מחשב-טאבלט חדש – VAIO Duo 11

VAIO Duo 11

סדרת המחשבים הניידים העוצמתית VAIO מבית סוני מיועדת בעיקר בעבור משתמשים כבדים, מאחר והמחשבים הכלולים בה מגיעים עם החומרה החדשה ביותר והעיצוב הטוב ביותר. כעת, לקראת השקת Windows 8, מרבית היצרניות מתכוונות להציג בפנינו טאבלטים ייחודיים, הממשיכים את ליין המערכות החזקות שלהן. גם חברת סוני התחילה בנדידת סדרת מחשבי ה-VAIO שלה אל עולם הטאבלטים, אך שומרת על פרודוקטיביות עבודה עם טויסט.

זהו טאבלט היברידי שמכיל שני אמצעי קלט נוספים למסך המגע בגודל 11 אינץ’: מקלדת נשלפת ועט למסך המגע. ניתן לראות שהמקלדת הינה מקלדת פיזית רחבה עם מקשים מוארים, דבר המעיד על כך שהטאבלט אמור להוות תחנת עבודה רצינית והעט מאפשר קלט של כתב יד בדומה לגרסה המתקדמת של Microsoft Surface. לכן סביר להניח שגרסת החלונות שתותקן במחשב זה תהיה Windows 8 PRO ולא גרסת ה-RT. עדות נוספת לכך היא הממשק החדש של אופיס 2013 שניתן למצוא בגרסה זו של מערכת ההפעלה.

רוב הפרטים על החומרה שבאמתחתו של המכשיר עדיין לא ידועים, אולם תוכלו למצוא תמונות נוספות של המכשיר בקישור למקור מאתר Pocketnow.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים