הדגם החדש של Kindle Touch: רזולוציה גבוהה יותר, סוללה חזקה יותר וטכנולוגיית Paperwhite

בשבוע הבא צפויה אמאזון לפנק את מעריציה בסוג חדש של קינדל טאץ’ – Paperwhite, שם המצביע כנראה על טכנולוגיה חדשה שתחליף את Pearl E Ink. מהתמונות שהודלפו עולה כי הכפתור מלמטה נעלם ושהמסגרת נראית הרבה יותר כהה. כמו כן יש גם הבטחה לקונטרסטיות ורזולוציה גבוהה יותר וכן סוללה שתחזיק מעמד למשך זמן של כשמונה שבועות. המכשיר יכלול גם תאורה פנימית, מה שיחסוך מאתנו את הצורך ברכישת כיסוי מיוחד עם מנורה, כזו שמפריעה לסובבים אותנו בתנאי חשיכה.

ככל הנראה, מדובר בתגובה של אמאזון ל-Nook Simple Touch GlowLight של Barnes & Noble’s. כל מי שאחז בקינדל יודע שאין כמותו לקריאה ואחת הסיבות שכל-כך נוח לקרוא בו היא דווקא המחסור בתאורה אחורית שמקרינה לעיניים כמו טאבלטים רגילים, מחסור שגורם למכשיר להידמות לספר באופן כמעט מושלם. מעניין לראות כיצד תאורה אחורית תשפיע, ומעניין עוד יותר אם גם יחד איתה תספק הסוללה אורך חיים של שמונה שבועות. בכל מקרה, אנו מאד מקווים שהמכשיר יהיה Paperwhite, ולא Paperweight.

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים