וידאו: האם זהו ה-iPhone 5 שמריץ את iOS6?

עברנו כבר לא מעט הכרזות: סמסונג, סוני, נוקיה ואמאזון, ולפנינו עוד כמה. אבל בואו נודה, אוהבים או שונאים כולם מחכים להכרזה על ה-iPhone הבא. גם אם אתם לא רוצים לרכוש את iPhone 5, ברור לכם שהציפיות מאפל הן להניע את התעשייה קדימה. עד כה ראינו מגוון מכשירי דמה ממקורות שונים, המציגות לכאורה את האייפון הבא, אולם כעת אנחנו רואים לראשונה מכשיר עובד המריץ את מערכת ההפעלה iOS 6 בוידאו.

ה-iPhone 5 מוצג לצד ה-iPhone 4S, שניהם מאותחלים ממצב כבוי אולם הראשון לא מצליח להשלים את ההפעלה. לטענת המקור, המכשיר “נמצא בטעות” במפעל Foxconn או אם תרצו – נלקח ללא רשות או לחילופין נגנב (אבל אנחנו לא רוצים להאשים אף אחד). הוידאו מאשר את כל השמועות לגבי עיצוב המכשיר, הוא גבוה בבירור מהאייפון 4S, כולל חיבור נתונים מוקטן ועוד. כך שהוידאו נראה די אמין.

כמובן, אי אפשר להתייחס לוידאו של האייפון החדש ללא פרשנויות. אז רבים ברשת מאמינים כי מדובר בזיוף, בגלל תהליך האיתחול הקצת משונה או לטענת אחרים עריכת וידאו המציגה את מערכת ההפעלה על המסך. כפי שאתם רואים, בכותרת סימן שאלה, אז ניתן לכם להעלות את הספקולציות שלכם.

אז נשאלת השאלה: האם זהו באמת ה-iPhone 5? ידוע שאפל מוציאה מכשירים בעיצובים שונים לבחינת חומרת האייפון וידה בוחשת טוב טוב בשמועות. העיצוב נראה שונה במקצת וסביר בהחלט שזהו הסופי, אבל באותה מידה לא נופתע אם האייפון הבא יראה אחרת לגמרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים