אפל משחררת 3 פרסומות ל-iPhone 5 ועוד אחת לאוזניות החדשות

כפי שבוודאי שמתם לב, אפל הכריזה על iPhone 5 לפני זמן לא רב ושלשום הוא כבר היה זמין לרכישה במספר מדינות ברחבי הגלובוס. אך כולנו יודעים שלמרות הבאזז הגדול שיש סביב מוצריה של אפל, מחלקת הפרסום של החברה עובדת שעות נוספות כדי להפיק מספר פרסומות שיקדמו את המכשיר ויכולותיו. אפל שיחררה 3 פרסומות שעוסקות באייפון החדש, כל אחת מהן מתמקדת באלמנט אחר של המכשיר החדש, ועוד אחת המציגה את האוזניות החדשות.

הפרסומת הראשונה עוסקת במסך המכשיר שבנוי בדיוק בגודל האידיאלי לכף היד האנושית וכי המעבר מקצה אחד של המסך לקצה השני נעשה בקלות וזאת הודות לעיצוב החדש של אפל. הפרסומת השנייה עוסקת ביכולת הצילום הפנורמי ומדגימה את תהליך ביצוע צילום התמונה. הפרסומת השלישית, עוסקת דווקא בגודל של המכשיר עצמו ומעלה שאלה פילוסופית ופיזיקלית – איך אפשר להגדיל משהו אבל בעצם לעשות אותו קטן יותר? אפל כמובן מתייחסת לעבודה שהיא הגדילה את המסך אך הצליחה לצמצם את משקלו ועוביו של iPhone 5. הפרסומת האחרונה מתייחסת לאוזניות החדשות שמגיעות ומדגישות עד כמה האוזניות האחרות שיש בשוק פשוט לא מתאימות למבנה של האוזן האנושית ולמה האזניות החדשות של אפל דווקא כן.

באופן אישי, לאחר הצפייה בפרסומות הרגשתי קצת מוזר, הרי (מלבד אולי האוזניות) שום דבר פה לא באמת מחדש, ואם כן האם כפועל יוצא מכך אפל טעתה במשך כל השנים? אם מסך בגודל 4 אינץ’ הוא אידיאלי וסטיב גובס כביכול טעה במשך כל הזמן הזה? ובאמת, צילום פנורמי הוא דבר עתיק מאוד בעולם המובייל וללא ספק אינו “פיצ’ר” בלעדי של אפל או כזה ששיפרה באופן קיצוני (בניגוד לסירי למשל). אחרונות חביבות הן האוזניות, לפי הפרסומת באמת נראה כי האוזניות אכן מותאמות יותר לאוזן שלנו וכי הן לא תיפולנה מהאוזניים שלנו בקלות ועל כך כל הכבוד לה. אבל שוב, מה זה אומר על האוזניות הישנות, האם הן באמת היו גרועות ולא עמדו בסטנדרט “המושלם” של אפל?

נראה כאילו אפל מנסה לרדת מהעץ הגבוהה עליו היא טיפסה במשך השנים והנה היא מיישרת קו עם הרבה יצרניות אחרות ומציגה את זה כמשהו חלוצי שרק היא השכילה לעשות. לבל תבינו אותי לא נכון, אין לי בעיה עם מסקנתה של אפל שהגיע הזמן להתקדם ולשנות, אולם מפריע לי שהתייחסה בביטול כה רב לכל אלה שעשו זאת  לפניה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים