גולן טלקום מציגה: צרפו משפחתכם למהפכה וקבלו 4 חודשים ללא תשלום

הבוקר החלה חברת “גולן טלקום” להפיץ ללקוחותיה הודעת דואר אלקטרוני עם הצגתו של מבצע חדש בסגנון “חבר מביא חבר”. במסגרת המבצע מציעה החברה ללקוחותיה ארבעה חודשים ללא תשלום על חבילת הסלולר עבור כל בן משפחה שמצטרף למהפכה. על בן המשפחה שמצטרף לרשת גולן טלקום לנייד את מספרו מאחת החברות המתחרות, אחרת לא יזכה לקבל את ההטבה.

בכדי לממש את ההטבה, על הקו המנויד להיכלל תחת חשבונו של “הלקוח המזמין” באתר החברה, אשר יכול להכיל שישה קווים לכל היותר. בעבור כל קו מנויד שיצטרף לחשבון תזכה החברה את הלקוח בסכום חבילת התקשורת של אותו הקו למשך ארבעה חודשים. משמעות הדבר היא כי במידה והלקוח יצרף לחשבונו חמישה בני משפחה כשכולם עם חבילת 99 שקלים, יוכל לחסוך כמעט 2000 ש”ח במשך ארבעה חודשים. במסגרת המבצע ניתן להכליל כמובן גם את החבילה הקטנה יותר שעלותה 9.99 ש”ח בחודש.

אין ספק כי מדובר במהלך שיווקי חסר תקדים של רשת סלולר בישראל וייתכן ששוב ניתן להגדירו כמהפכה. תוקפו של המבצע החל מהיום ועד ליום שני, ה-5 בנובמבר. לחצו כאן לצפיה בהודעתה של החברה ללקוחות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים