רשמי: מחירי טאבלט ה-Microsoft Surface נחשפים; ההזמנה המוקדמת החלה

לפני מספר חודשים החליטה מיקרוסופט לפסוע צעד נוסף אל מחוץ למשבצת יצרנית התוכנה והכריזה על טאבלט ייחודי מבוסס מערכת ההפעלה Windows 8 מתוצרתה בשם Microsoft Surface. אחת ממטרותיו לדחוף את Windows 8 אל תוך שוק הטאבלטים הצפוף, הנשלט על ידי ה-iPad וטאבלטים מבוססי אנדרואיד. Surface הוכרז במספר דגמים הכוללים מעבדים שונים, החל ממעבדי ARM מסוג NVIDIA Tegra 3 המקובלים בשוק הטאבלטים ועד לגרסאות המצויידות במעבדי Ivy Bridge של אינטל אשר יריצו Windows 8 Pro וינסו להתחרות בשוק האולטראבוקים הצומח באיטיות. הטאבלט יוצע בנפחים של 32GB-64GB עם אופציה לכיסוי ייחודי הכולל מקלדת מגע דקה במיוחד או בסגנון מה שנהוג במחשבים ניידים.

למרות הרעש שעורר טאבלט ה-Surface המעניין, סירבה מיקרוסופט לחשוף את מחירו. ההערכות באשר למחיר הטאבלט נעו סביב $249 לגרסאת ARM המריצה את Windows RT ועד ליותר מ-$800 לגרסת Windows 8 Pro מבוססת מעבד אינטל. כעת פותחת מיקרוסופט את המכירה המוקדמת לגרסת ה-ARM וחושפת בכך את מחירו המתברר כגבוה משמעותית משחשבנו.

המחירים בחנות המקוונת של מיקרוסופט מתחילים מ-$499 לדגם בנפח 32GB. אם תרצו לצרף לרכישה את מקלדת ה-Touch Cover היחודית תאלצו להפרד מעוד מאה דולרים. המקלדת זמינה לרכישה בנפרד במחיר של $119, וכיסוי הכולל את המקלדת הפיזית הדקה מוצע בעבור $129. גרסת 64GB זמינה בעבור $699, כאשר מקלדת המגע כלולה במחיר. גרסאות Windows 8 Pro לא מוצעות למכירה כרגע ומחירן לא נחשף.

המכירה המוקדמת זמינה כרגע במספר מדינות מוגבל ביניהן ארה”ב, קנדה, בריטניה, גרמניה, צרפת ואוסטרליה. המשלוחים הראשונים לרוכשים בהזמנה המוקדמת ישלחו ב-26 לחודש (אוקטובר), מיד עם השקתם הרשמית של Windows 8 וה-Surface עצמו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים