דלפו לרשת תוצאות מבחן ביצועים של Sony C3602 לשוק הבינוני-גבוה

אחרי חשיפתם של Odin ו-Yuga, הנה מגיע סמארטפון שלישי מבית סוני שמודלף לרשת בטרם עת – Sony C3602 שתוצאות מבחני הביצועים שלו צצו באתר הבנצ’מארק NenaMark. על פי האתר, מפרטו של המכשיר כולל מעבד כפול ליבה (ככל הנראה Snapdragon S4) בתדר שעון 1.5GHz ובמסך ברזולוציית HD 720p (באתר מופיעה הרזולוציה 1196×720 מאחר ו-84 פיקסלים מוקדשים ללחצני הניווט של אנדרואיד בתחתית התצוגה).

האתר מצביע בנוסף על אנדרואיד Ice Cream Sandwich 4.0.4 כמערכת ההפעלה של המכשיר, אולם סביר להניח שעד הכרזתו ושחרורו הרשמי יכיל את גרסת Jelly Bean 4.1, ואולי אפילו את 4.2 שהוכרזה בסוף החודש שעבר. נתוני המפרט הללו מעידים על מכשיר המיועד לשוק הבינוני-גבוה, אולם לא ברור עדיין במה הוא יהיה שונה מ-Xperia V החסין מפני מים שהשקתו נדחתה לינואר (עיכוב רציני שיוציאו מהמפעל עם Jelly Bean 4.1).

בעוד סוני עדיין מוכרת בקצב לא רע את מכשירי ליין 2012 שלה, בראשם Xperia S ו-Xperia T, לא נראה סביר שמי מבין שלושת המכשירים יוצג לפני 2013. ייתכן אפילו כי מדובר בשלושה מכשירים שתציג החברה במהלך תערוכות CES ו-MWC שיתקיימו בינואר ובפברואר (בהתאמה).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים