קרובה להכרזה? אנדרואיד 5.0 צצה בתוצאות מבחני ביצועים

מבחני ביצועים הם כלי עזר חשוב למפתחים וליצרניות הסלולר, אשר מעוניינות לבחון את ביצועיו של מכשיר חדש קצת (הרבה) לפני שהוא מגיע לידו של הלקוח. בלא מעט מקרים, אותם מבחני ביצועים גם מסגירים את קיומם של מכשירים עתידיים ונותנים לנו הצצה קלה ביותר לתכולת מפרטיהם. הפעם, תוצאות מבחן הביצועים NenaMark מרמזות ככל הנראה על בואה הקרב של מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 5.

תוצאות המבחן הן של Sony LT30i, שם הקוד של מכשיר סוני עתידי הצפוי להכיל מסך ברזולוציית HD 720p, מאיץ גראפי Adreno 220 וכן מעבד בתדר שעון 1.6GHz – לא ידוע אם כפול או מרובע ליבה. הנתנון המעניין יותר, הוא שהמכשיר הריץ בעת הבדיקה את גרסה 5 של מערכת ההפעלה אנדרואיד – גרסה שכידוע טרם הוכרזה. תוצאות המבחן כוללות כמובן רק טקסט וגרף, ללא תמונות של המכשיר או של התוכנה שלו.

בעקבות פרסום התוצאות, גורו הסלולר אלדר מורטזין ציין שהגרסה החמישית תיקרא Key Lime Pie ותביא בשורה גדולה בעיקר לטאבלטים מבוססי האנדרואיד – זאת בניגוד לגרסה 4.2 (העדכנית ביותר) שהביאה כמה שיפורים מינוריים להשלמת חווית השימוש. מורטזין מוסיף וטוען שגוגל צפויה להכריז על מערכת ההפעלה באופן רשמי בחודש פברואר או לכל המאוחר במרץ ולשחררה יחד עם מכשיר נקסוס חדש במאי או ביוני – אולי כחלק מאירוע Google I/O 2013.

מה תרצו לראות באנדרואיד 5.0?

לחצו על LIKE לגאדג’טי ותקבלו את כל חדשות הטכנולוגיה ישירות לפייסבוק

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים