דיווח: iPhone 5S עם מסך משופר, NFC ושלל צבעים יושק ביוני

אנחנו בספק אם מישהו בתעשייה יהמר על כך שהסמארטפון הבא של אפל לא יהיה ה-iPhone 5S עם עיצוב זהה ומפרט משופר, אבל כמו תמיד השאלה עד כמה. אפל ידוע בשינויים קלים בדגמי ה-“S”, אולם אם נסתמך על הדיווח העדכני מאתר Business Insider החברה מתכננת כמה הפתעות משמעותיות. בעוד רבים מתעסקים בתאריך ההשקה של יורש האייפון 5, האנליסט פיטר מיסק מציג דווקא פרטים טכניים מחומרתו של הדגם הבא. רק נציין, לפני שאנחנו ממשיכים, שלבחור היסטוריה של פגיעות ולא מעט החמצות בנוגע למוצרי אפל העתידיים.

לפי מיסק, בעקבות השקת ה-iPod Touch הצבעוני, שהצליח להפתיע בעיקר בגלל שהמוצר הצבעוני המשמעותי האחרון של החברה היה ה-iMac G3, גם ה-iPhone 5S יגיע בשלל צבעים. קשה למצוא היום אייפון בלי איזה כיסוי צבעוני וההתלהבות מהצבעים השונים של האייפוד טאץ’ אולי הצליחו לשנות משהו אצל אפל בחשיבה. למרות זאת, האייפון תמיד היה בעל עיצוב אלגנטי וקפדני ויהיה מפתיע לראות אותה עושה את השינוי.

מבחינת חומרת ה-iPhone 5S יגיע סוף סוף עם NFC, למרות שאנחנו יודעים על בעייתיות עם גוף מאלומיניום. לאפל כמות אדירה של פטנטים הקשורים לשימושיות ב-NFC ותחום התשלומים מאוד קורץ לה. שיפורים מדווחים בגזרת הסוללה, מסך ומצלמה המכונים super HD – כנראה גרסה משופרת של מסך הרטינה אולי אפילו רזולוציה של 1080P מה שיהפוך אותו לבעל צפיפות פיקסלים אדירה! לסיכום, איך אפשר בלי ניחוש לתאריך ההשקה. לפי מיסק אנו צפויים לראות את האייפון 5S ביוני.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים