שמועה: Nvidia מתכוונת להשיק טאבלט וסמארטפון פרי פיתוחה

nvidia-wallpaper-widescreen

את נוכחותה של NVIDIA בעולם המובייל הרגשנו עד עכשיו בעיקר הודות לערכת השבבים המפורסמת שלה – Tegra על שלל דורותיה, שהייתה הלב הפועם של מרבית הגדאג’טים שלנו בשנים האחרונות. לאחרונה, יצרניות רבות בוחרות לעשות שימוש דווקא במעבדים של חברת Qualcomm המתחרה, מה שפוגע במכירות של מעבדי ה-Tegra. בעבור NVIDIA זו מכה די קשה, מאחר ואם מכשירים חדשים לא יגיעו עם ערכת השבבים שלה, היא עלולה לספוג הפסדים ופגיעה בתדמיתה בשוק המובייל. אז מה עושים? אם תשאלו את NVIDIA – פועלים לבד.

אלדר מורטזין (Eldar Murtazin), אחד מהבלוגרים המפורסמים ביותר בעולם הטכנולוגיה ובעל היסטוריה של הדלפות מדויקות, ציין כי NVIDIA החליטה לקחת את המושכות לידיים ולייצר בעצמה טאבלט וסמארטפון שיגיעו עם המעבדים שלה. התוכנית שעומדת מאוחרי מהלך זה היא ש-NVIDIA תכין עיצוב גנרי של סמארטפון או טאבלט שייוצרו בעלות נמוכה אצל יצרן כזה או אחר ואת אותם המוצרים תמכור NVIDIA במדינות בהן החיקויים הסיניים זוכים להצלחה גדולה יותר מהמכשירים המקוריים. מורטזין הוסיף כי עדיין לא נקבע האם המוצר בסופו של דבר יישא את השם של NVIDIA או של מעבד ה-Tegra, מאחר ותהיה זו החלטתה של החברה שתייצר את המוצר.

כאשר ל-NVIDIA תהיה השליטה המלאה הן על הייצור והן על החומרה, היא תוכל ליצור מצד אחד מכשירים בעלי ביצועים גבוהים (בדיוק כמו שאפל וסמסונג עושות כיום) ומנגד היא תוכל לקבוע להם תג מחיר נמוך במיוחד. המכשירים הראשונים שיהיו חלק מהמיזם השאפתני יהיו ככל הנראה טאבלטים בגדלי מסך של 7 או 10 אינץ’ שעתידים להגיע למדפים בחודש יוני או מעט לפני.

האם אחרי Project Shiled נזכה לראות מוצרים נוספים מבית NVIDIA?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים