סוני תחשוף את קונסולת ה-PlayStation 4 ב-20 בפברואר

ps4-revealלפני כמה שעות חשפה חברת סוני וידאו טיזר קצר ומסתורי בו היא מזמינה אותנו לראות את “העתיד של PlayStation” בעוד פחות משלושה שבועות – יום רביעי, ה-20 בפברואר. את הקישור לוידאו פרסמה החברה בעמוד הטוויטר הרשמי של קונסולת ה-PlayStation. בוידאו נראים בעיקר הסמלים המזוהים עם שלט הקונסולה, אך בהבזקים המופיעים מדי פעם אפשר אולי להבחין בחלקים מהקונסולה עצמה – אם כי לא בבירור.

בתחילה היתה סברה שקונסולת המשחקים PlayStation 4 תיחשף בתערוכת E3 בחודש יוני ותושק מעט לאחר מכן, אולם אין זו הפעם הראשונה שאנו שומעים כי סוני מעוניינת להקדים את מיקרוסופט ולחשוף את הקונסולה החדשה שלה לפני חשיפת ה-XBox 720. כזכור, קונסולת ה-PlayStation 3 הושקה כשנה לאחר שחרורה של XBox 360, מה שגרם לסוני לאבד נתח שוק חשוב ולהשקיע משאבים רבים בהדבקת הפערים.

מיד לאחר פרסום הטיזר, ציינו ב-Wall Street Journal כי סוני אכן תחשוף באירוע את קונסולת ה-PlayStation 4, אולם תאריך ההשקה שלה ייקבע למועד מאוחר יותר השנה. עוד הוסיפו בוול סטריט ז’ורנל כי סוני עשויה, לחילופין, לחשוף כמה ממאפייניה החדשים של הקונסולה כמו שיטה חדשה לשליטה במשחקים ובממשקים השונים וכן אלמנטים חברתיים שהיא תתמוך בהם, במקום לחשוף פרטים טכניים כמו סוג ועוצמת המעבד.

לדברי מקורות בכירים בתעשיה, שתי הקונסולות החדשות של סוני ומיקרוסופט יגיעו למדפים לפני עונת החגים בארה”ב (אוקטובר 2013).

האירוע ייערך על פי שעון ישראל ביום חמישי, ה-21 בפברואר בשעה 1 לפנות בוקר. אנחנו כמובן נהיה כאן בכדי לדווח על כל המתרחש במסיבת העיתונאים.

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים