Vertu משיקה את מכשיר האנדרואיד היקר בעולם – קצת יותר מ-80 אלף שקלים

vertu-tiנמאס לכם מהסלולרי הישן עם כיסוי הפלסטיק והזכוכית שנשרטת? רוצים להיות שונים מכל היתר? ובכן, אם יש לכם 10,000 דולר מיותרים, לחברת Vertu יש את הפתרון המושלם בעבורכם. החברה, שמתמחה בייצור של מכשירי סלולר יוקרתיים, הוקמה ב-1998 ע”י המעצב הראשי של נוקיה באותה תקופה – פרנק נובו והיתה בעצם חברת בת של הענקית מפינלנד. לפני כ-9 חודשים, נמכרה Vertu לחברה השוודית EQT פרטנרס.

בשבוע החולף השיקה החברה את מכשיר ה-Vertu Ti שמגיע עם חיצוי חיצוני עשוי טיטניום, מסך בגודל 3.7 אינץ’ עשוי זכוכית קריסטל ספיר (הנפוצה בעיקר בשעוני יוקרה) ברזולוציה של 480×800 פיקסלים, מעבד Snapdragon S4 כפול-ליבה בתדר שעון של 1.7GHz, מצלמה אחורית 8 מגה-פיקסל עם יכולות צילום וידאו ב-1080p ופלאש LED, מצלמה קדמית 1.4 מגה-פיקסל, סוללה בקיבולת של 1250mAh וזיכרון בנפח של 64 ג’יגה. כמו כן, המכשיר יגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 4.0 Ice Cream Sandwich.

חברת Vertu ציידה את המכשיר שלה במספר פיצ’רים שמייחדים את מכשיריה ממכשירים אחרים, כדוגמת שירות הקונסייארז’, המאפשר ליצור קשר עם קוסייארז’ים שהחברה מעסיקה ולבקש מהם לחפש בשבילנו את הדברים שאנחנו צריכים: החל בזמני רכבות ועד להזמנת מקומות בתיאטרון לערב. אפשר לומר שהשירות מזכיר קצת את סירי של אפל, רק שאצל Vertu מדובר בעוזרים אנושיים. שירותים נוספים שהחברה מספקת הם Vertu Life המספק הזמנות אקסלוסיביות לאירועים שונים וכן Vertu Certainty לגיבוי כל המידע שעל המכשיר בשירות ענן פרטי.

המכשיר מגיע בשלושה צבעים \ דגמים: שחור, עור תנין וזהב אדום (18 קרט). מחירו של הדגם הפשוט ביותר הוא 6700 ליש”ט (כ-38,600 שקלים), כשהיקר מביניהם עלותו 13,900 ליש”ט (כ-80,200 שקלים). Vertu Ti לא מציע מפרט חדיש שיצדיק את מחירו, אולם הוא בהחלט עשוי מחומרים איכותיים ונבנה בעבודת יד פרטנית (כל מכשיר מכיל חתימה של המעצב שבנה אותו).

יש קונים?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים