אפליקציית הניווט iGO Primo מגיעה לאנדרואיד – תהיה זמינה להורדה חינם למשך יומיים

iGo Primo

זירת הניווט מתחממת. לפני ימים ספורים השיקה חברת NNG את אפליקציית הניווט שלה iGO Primo עבור מכשירים מבוססי מערכת ההפעלה אנדרואיד. תוכנת הניווט נמכרת בחנות האפליקציות לאנדרואיד, Google Play, בתמורה ל-$69 (או 260 ש”ח), אך לרגל השקתה, תוצע האפליקציה בחינם לזמן מוגבל של 48 שעות, החל מיום ראשון ה-24.3.2013 בשעה 10:00 ועד יום שלישי, ה-26.3.2013 בשעה 10:00.

תוכנת הניווט iGO Primo זמינה זה זמן מה עבור משתמשי האייפון בעלות דומה של $69.99 והסיבה בה נוקבת החברה בגינה משתמשי האנדרואיד לא זכו עד עתה להשתמש באפליקציה היא בשל הסכמים עסקיים מחייבים שמנעו זאת ממנה

.

דודי וירניק, נשיא NNG אמר את הדברים הבאים בנושא:

משתמשים רבים חיכו לעליית התוכנה וכעת יגלו כי הסבלנות השתלמה, מהיום מוזמנים משתמשי האנדרואיד ליהנות מניווט מקצועי בתלת מימד ללא תלות בחיבור אינטרנט, המציע את העדכונים והמידע העדכני ביותר בשוק

iGo Primo ב-Google Play
iGo Primo ב-Google Play

לפי נתוני החברה, ישנם כ-50 מיליון אנשים מסביב לעולם העושים שימוש באפליקציות של iGO, מהם מעל ל-20 מיליון משתמשים ב-iGO באמצעות מערכות מדיה ייעודיות לרכב, מספר שצפוי לגדול, עפ”י צבר ההזמנות הצפוי של החברה, ב-30 מיליון בשלוש השנים הקרובות.

iGO Primo מציעה למכשירי אנדרואיד חוויית ניווט בתלת מימד מלא ואמיתי. המפה כוללת תצוגה ראליסטית של הדרך בעזרת שלטי חוצות, מידע על נתיבים, תצוגת צומת, תצוגת מנהרה ועוד. ניווט מקצועי ללא תלות בתקשורת אינטרנט, כולל שירות דיווחי תנועה (TMC – מצריך חיבור אינטרנט), חבילת זהירות בדרכים, חבילת מצלמות מהירות, חבילת מפות שטח כולל סימון שבילי ישראל (ברכישה נפרדת) ואיתור עסקים ונקודות עניין. שירות נוסף הכלול בתכנה הינו iGOZIP – שירות המאפשר למצוא כל נקודה בישראל בצורה קלה מבלי להזדקק לכתובת.

בשנים שעברו מאז כניסת הסמארטפונים לכיסם של רבים, עברו חברות הניווט הקלאסיות, כמו NNG, מהפך ונאלצו לפתע להתמודד מול אפליקציות מפות וניווט המוצעות בחינם, כמו האפליקציה הישראלית Waze. בדומה ל-Waze, הוסיפה גם חברת NNG לאפליקציות המובייל שלה פונקציות נוספות על-גבי יכולות הניווט בלבד. המפות התלת מימדיות, למשל, הן משהו שרק זה עתה הגיע לאפליקציות המפות המובנית של אפל, אשר לא נחלה הצלחה גדולה בעת השקתה ולמרות שתצוגתן פחות מרשימה באפליקציית iGO, הן בהחלט תוספת מעניינת.

אפליקציית iGO Primo שומרת על פשטות השימוש שאנו מכירים עוד מגרסאותיה הישנות של iGo עוד כשהייתה נמכרת עם חומרה ייעודית. החיפושים זריזים מאוד בשימוש במנוע החיפוש עם ההשלמה האוטומטי שיודע להציג בפנינו את שמות הרחובות אחרי הקשת שתי אותיות בלבד, דבר החוסך זמן חיפוש יקר, טעויות הקלדה וכדומה. עוד אופציה מעניינת היא חיפוש בתי עסק או מקומות בילוי, המוצגים לפי המיקום הנוכחי שלנו ברשימה מסודרת.

  • להורדה ב-Google Play: לחצו כאן (עלות: 260 ש”ח, פרט לימי המבצע המיוחד כפי שצויין מעלה)
  • להורדה ב-App Store: לחצו כאן (עלות: 279.90 ש”ח)

רשימת המכשירים התומכים:

iGo Primo Supporting Devices


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים