הדור הבא של סמארטפון ה-LG Optimus G ייחשף ב-30 למאי

LG-invitation-bigהענקית הקוריאנית LG החלה בהפצת הזמנות לאירוע הכרזה ב-30 למאי, בו כנראה תחשוף החברה את הדור הבא של סמארטפון הדגל Optimus G. על ההזמנה ישנו מכשיר סמארטפון המצולם מהצד שמהמסך יוצא שפריץ של צבע שנראה בצורת כנף פרפר. אנחנו מאמינים שזהו רמז לדור מסכי ה-IPS הבא של LG, הידועים באיכותם, שישולבו במכשיר חדש.

השאלה הגדולה היא באיזה מכשיר מדובר. מבדיקות שערכנו הדגם בתמונה מזכיר מאוד את הצד של מכשיר ה-LG Optimus G Pro, כך שסביר להניח שמדובר בדור ההמשך של סדרת ה-G. אחרי הכול גם האות G מודגשת בגדול בהזמנה. מה שנראה לנו בעייתי מעט זהו המיקום של האירוע, המתרחש בסין, במרבית המקרים היצרניות לא נוהגות לעשות שם הכרזות עולמיות אם כי ממוקדות לשוק המקומי בלבד.

מכשיר מסתורי של LG נחשף לאחרונה, גם הוא עם פינות מעוגלות כמו ה-Optimus G Pro. יתכן מאוד שהוא המכשיר שיוכרז ב-30 לחודש, אנחנו בגאדג’טי (סקרנים) כמובן שנעדכן.

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים