דיווח: Nokia EOS יאחד בין PureView 808 ו-Lumia 920

nokia-eos-concept2במהלך השבוע האחרון חשפה נוקיה שני מכשירים חדשים לסדרת הלומיה: הראשון הוא Lumia 928 המיועד בעבור רשת הסלולר האמריקאית Verizon והשני הוא Lumia 925 שהוכרז בתחילת השבוע באירוע שערכה החברה בלונדון ומיועד לשיווק בינלאומי ובארה”ב כבלעדי לרשת T-Mobile. בכך, נותר Nokia EOS לבדו בתוך שדה השמועות הפיני ואם להסתמך על רמיזתה של החברה על השקה גדולה בחודשי הקיץ – הוא יהיה ככל הנראה הבא בתור לעלות לבמה.

על פי דיווחים מוקדמים, Nokia EOS ייחשב כספינת הדגל של נוקיה למשך זמן רב תוך שהוא יביא לסדרת הלומיה את חיישן ה-41 מגה-פיקסל האימתני של מכשיר ה-PureView 808, או אחד דומה לו. כעת, באתר WMPoweruser מפרסמים עדותו של מי שטוען כי בא במגע עם המכשיר המדובר, לטענתו המכשיר יציג מעין איחוד של PureView 808 ו-Lumia 920.

על פי המקור, המכשיר כולו עשוי פוליקרבונט ויהיה בעל עדשה קטנה יותר מזו של PureView 808 אך גדולה מספיק בשביל שעוביו יהיה קרוב לזה של Lumia 920 (י10.7 מ”מ) באיזור העדשה, שילך ויקטן ככל שנתקב לקצוות, מה שצפוי ליצור תחושה של מכשיר דק הרבה יותר. לצד המצלמה, שתכוסה בחלון שייפתח באופן אוטומטי רק בעת הפעלת אפליקציית הצילום, ימוקמו פלאש Xenon לצילום סטילס, פלאש LED שיסייע בצילום וידאו ונורת LED אדומה שתסייע לעבודתו של הפוקוס האוטומטי.

עוד בנושא הצילום מוסיף המקור כי לא נחשף לגודלו של החיישן, אך ציין את אפליקציית הצילום Nokia Pro Camera הכוללת ממשק משתמש חדש לחלוטין המאפשר בין היתר לכוון את הפוקוס גם באופן ידני. לא ידוע אם אפליקציה זו תוגדר כברירת המחדל של המכשיר, שכן אפליקציית הצילום המקורית של יתר מכשירי Lumia נכחה גם כן בין התפריטים.

שני פרטים נוספים שידע המקור למסור נוגעים לרמקול הממוקם בתחתית ולמסך המכשיר שיהיה מסוג AMOLED ברזולוציית 768×1280. לצערנו, בשלב זה אין כל מידע חדש על יתר מאפייני החומרה של המכשיר, כזה שיוכל לשפוך אור על המידע המעניין שהודלף בחודש שעבר.

(תמונת אילוסטרציה – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים