שמועה: iPhone 5S יצויד במסך בעל פי שניים פיקסלים ועם שוליים דקיקים

iPhone-5-mainהרבה זמן שלא הייתה לנו שמועה מעניינת בנוגע לדגם האייפון הבא, אותו אנחנו מכנים כרגע iPhone 5S, ומקור מסין מספק לנו כעת מידע חדש. לפי המקור ה-iPhone 5S יצויד במסך חדש שישמור על גודל של 4 אינץ’ אולם יהיה בעל 1.5 מיליון פיקסלים, פי 2 ממסך ה-iPhone 5, מה שיהפוך אותו למחזיק שיא הרזולוציה וצפיפות הפיקסלים בסמארטפון. עוד מוסיף המקור שהמסך החדש יהיה בעל שוליים דקים במיוחד, מה שאולי יהפוך את ה-iPhone 5S לאפילו יותר קומפקטי.

בעבר כבר פורסמו שמועות על כך שאפל תעשה שימוש במסכי ה-IGZO של שארפ בדגמי האייפון ואייפד הבאים ולפי השמועה החדשה היא גם החברה המתאימה ביותר לייצר את המסך הזה. שארפ מכוונת למסכים בעלי צפיפות פיקסלים של 500PPI בעוד האייפון 5 בעל צפיפות פיקסלים של 326PPI, שיפור משמעותי מאוד. מסכי IGZO יהיו מסוג LCD ואמורים להיות קלים וחסכוניים יותר בחשמל.

אפל מתמקדת בשנתיים האחרונות במסכים איכותיים במיוחד בכל ליין המוצרים שלה, כך שלא נופתע אם האייפון הבא יטרוף שוב את הקלפים. המקור מיישר קו עם מרבית השמועות האחרות שצצות ברשת לגבי תאריך השקת האייפון הבא, שלטענתו תערך בחודש ספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים